Skip to main content

Goedenavond,

Zojuist al contact gehad met de klantenservice er staat al een ticket open. Ik heb de vraag lopen hoe het kan dat mijn vrouw en ik tegelijk op onze Sony xperia telefoons Oma provisioning messages krijgen na het opnieuw opstarten van de telefoons? Beide telefoons kunnen niet bereikt worden en mensen komen meteen bij onze voicemail uit. We kunnen wel andere mensen bellen maar elkaar niet erg vreemd. Wat is hier het advies om nu te doen met beide telefoons?

Met vriendelijke groet, 

Carlo Thijssen 

Beste @Carlo Thijssen, welkom! Wat gek dit.. Ik begrijp dat mijn collega's een ticket voor je aan hebben gemaakt. Dat betekent dat de collega's van de technische dienst er naar gaan kijken. Zij nemen binnen 5 werkdagen contact met je op. Ik durf helaas ook niet te zeggen wat er aan de hand is: ik herken deze melding niet. Google maakt me ook niet veel wijzer 😞. Ik zou je daarom willen vragen om het belletje van mijn collega even af te wachten. Mocht ik daarna toch nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 


Het probleem heeft zich inmiddels opgelost, we zijn gisteren naar de KPN winkel gegaan en hier zijn beide oude Telfort sims vervangen viir KPN sims. 


Ah, super! Gek dat mijn collega jullie daar aan de telefoon niet op gewezen heeft. Excuses daarvoor! Fijn dat het opgelost is.