Skip to main content

Ik heb sinds 2017 een KPN Basis abonnement voor 16,50 (21,50 minus korting van 5,-).

Ik wil dit abonnement omzetten naar een onbeperkt internet abonnement (Unlimited data). Dat zou volgens de website 32,50 kosten en in mijn geval (ook thuis internet en telefoon via KPN) maar 25,-. 

In Mijn KPN zie ik die optie niet terugkomen.  Ik kan wel wijzigen in een ander abonnement, bijv. Zorgeloos Premium Plus, maar dat zou dan 106,43 per maand kosten.…

Mijn vraag is heel simpel: ik wil mijn huidige abonnement dat al bijna 6 jaar loopt omzetten naar een abonnement met onbeperkt internet en dat voor een bedrag zoals vermeld op de KPN site, in mijn geval dus 25,-.

De wachttijden bij 08000402 zijn erg lang....vandaar de vraag via dit Forum.

Alvast dank.

Mario

Hallo @MarLam , zo te lezen heb je nog geen Hussel-abonnement, als je dat aanpast kun je aanvragen van hetgeen jij wilt.

Let er wel op dat je naar bedragen kijkt voor bestaande klanten en niet voor nieuwe klanten, want jij bent en wordt beschouwd als een bestaande klant.

Eventueel kun je het ook direct regelen in de lokale KPN-winkel.

Succes.

 


Klik hier om uw abonnement te verlengen:

https://www.kpn.com/service/mobiel/verlengen.htm

Aanpassen is voor u geen optie. Want dan kunt u alleen kiezen uit abonnementen die beschikbaar waren in 2016 op het moment dat u het abonnement starte. En onbeperkt data bestond toen nog niet. Dus daar kunt u niet voor kiezen. Daarom: verlengen. 


Hartelijk dank, Nick.

Het is inmiddels gelukt. 


Ik ben toch weer even terug.

Ik heb via 'verlengen' het abonnement kunnen omzetten naar Unlimited Data. In de bevestigingsmail die daarop volgt staat keurig dat de kosten 25,- zijn. (37,50 minus 7,50 hussel korting minus 5,- pakket korting). 

Een uur later volgde het contract, daarin staat weer 32,50, dus niet de hussel korting. In Mijn KPN lees ik ook dat de kosten 32,50 zijn.

Hoe verhoudt zich dat tot de bevestigingsmail dat het om een maandbedrag van 25,00 gaat?

 

Alvast dank!

Mario


Hallo @MarLam in een contract staan altijd bruto bedragen, omdat kortingen eerst vastgesteld moeten worden en zie je later op de factuur weer terug.

 


Oke. Helder. Ik vertrouw daar op. Dank.


Hallo @MarLam , het mobiele abonnement is wel geregistreerd op een adres waar je ook Internet thuis van KPN of XS4ALL hebt? De Hussel Korting Mobiel van €7,50 krijg je alleen als je Internet thuis en Mobiel combineert.

Als dat het geval is, zie je de korting op de factuur terug.


Ja, het betreft een combinatie.

Ik realiseer me dat er wat verwerkingstijd nodig is. 

Ik ga er vanuit het tzt op de factuur terug te zien.


Nog 1 vraag. Moet ik het nieuwe contract nog ondertekend opsturen? Dat maakt ik nergens uit op, maar er is wel ruimte voor mijn handtekening.....


Nee, die handtekening is niet nodig. Door aan het eind van de verleng aktie op de website op “Bestelling bevestigen” te klikken ga je akkoord met de voorwaarden en ga je een betalings-verplichting aan. Er is nog een bedenkperiode van 14 dagen en daarna ligt het contract vast.


Dank. De service hier is snel en volledig. Dank je wel daarvoor.