Skip to main content

Na omzetting Telfort KPN op 15 juli geen internet meer. Ook geen sms ontvangen dat de omzetting mislukt is. Ik zit met mijn telefoon in het buitenland. Hoe krijg ik nu internet 4G?

Hoi @AMJB . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat jou dit overkomt. Hoe is dit gegaan? Kreeg jij een melding dat jouw Telfort SIM ge-update ging worden? Alle info is welkom.

Kun je tevens je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

 


Dag, een en ander is als volgt gegaan. Vooraf 2 mail berichten dat op 15 juli 2021 mijn Telfort Sim kaart omgezet zou worden naar KPN. Wanneer dat niet lukt zou ik 16 juli bericht krijgen. Mobiele telefoon moest aanstaan en verbonden zijn met een netwerk. Ik ben in het buitenland. De telefoon stond aan en ik maakte gebruik van het 4G netwerk. Icoontje stond boven in de hoek. In de loop van de dag verdween het 4G icoon en verschenen 4 puntjes. Sindsdien geen 4G internetverbinding meer. Vandaag geen bericht van KPN gehad dat de omzetting mislukt is. Terwijl die dat feitelijk wel is. Hoe verder? Zit hier op een berg en ben zonder internet zeer onthand.


Erwin, profiel aangepast


We zien vaker dat de update er voor zorgt dat het niet meer werkt. Helaas is de dan de enige oplossing om een nieuwe SIM kaart te plaatsen en zou mijn advies zijn om bij een KPN winkel langs te gaan. Dat is, gezien wat je schrijft volgens mij nu geen optie.

Je hebt ook een herstart van het toestel geprobeerd?


Herstart geprobeerd. Simkaart uit en in geplaatst. Mooie grap. Jullie omzetting mislukt en ik zit nu maanden zonder internet. Abonnementsgeld wordt natuurlijk gewoon geïncasseerd. Slechte zaak. Waarom is de update mislukt? Probeer het nog een keer! 


Erwin, krijg net bericht dat “aanbieder is gewijzigd “ en of ik hetzelfde telefoonnummer wil behouden. En ja 4 G verbinding is er. Ik weet jouw bemoeienis in deze niet maar, bedankt! 


Fijn dat het weer werkt, @AMJB! :blush: