Skip to main content

Het is ongelooflijk. Ik heb op 4 november j.l. via mijn werkgever ingezet op het overschrijven van het kpn-zakelijk abonnement van mijn mobiele nummer naar mijn kpn-privé account. Ik heb begin december telefonisch contact gehad met de servicedesk van kpn. De eerste keer werd ik 45(!) minuten in de wacht gezet. Ik heb zelf maar opgehangen. Vervolgens sprak ik een medewerker die bevestigde dat de overzetting per 4 december zou geschieden. Op 4 december was er geen overzetting waarna ik te horen kreeg dat het binnen 4 werkdagen zou plaatsvinden. Op 9 december was van het hele verzoek niets te vinden. En nu net krijg ik een mailtje dat de overzetting plaatsvindt op 9 januari 2021.

Amateurisme ten top  en klantonvriendelijk zonder weerga. En nogmaals, het is overzetten van kpn naar kpn. Ongelooflijk is zwak uitgedrukt.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @aves, welkom hier. 

Ik kan mij goed voorstellen dat je baalt. Spijtig dat het zo gelopen is. Zeker na wat onduidelijkheid. En nu moet je nog even weer wachten. 😞 Alles staat nu wel goed geregeld. Als je wilt kijk ik het nog even na. Kun je dan het mobiele nummer nog toevoegen aan jouw forumprofiel? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 


Ik vind dit nog steeds geen oplossing. Ik ga per 31 december a.s. met pensioen. Ik wil tussen 1 een 11 januari gewoon gebruik maken van het beoogde nummer. k heb de procedure 4 november ingezet, zelf begin december gecontroleerd of het wel goed ging (had ik dat niet gedaan dan was het nu nog niet geregeld) en vervolgens in handen gevallen van een organisatorische puinhoop.

Ik vind dat eea rond 30 december moet zijn opgelost. Daar resten nog 16 dagen voor. Ik kan me niet voorstellen dat het onmogelijk is om een switch om te zetten in ruim 2 weken.

Voor de goede orde: termen als ‘Ik kan mij goed voorstellen ...’, ‘Spijtig dat...’ en ‘wat onduidelijkheid...’ (van wie dan?), zonder het begin van een tegemoetkoming in een snellere oplossing van het probleem maken het echt niet beter. 


Het is ook nog een oplossing. Ik heb nog niet eens mee kunnen kijken hoe de situatie er precies voor staat. Ik mis hiervoor ook nog het mobiele nummer waar het om gaat. Zou je die nog willen toevoegen aan jouw profiel? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. Een kijken wat ik hier dan nog in kan betekenen. En dan gaan we zeker proberen om het voor je pensioen te regelen.