Skip to main content

Goedendag,

in mijn producten staat een,

voor ons, onbekend mobiel nummer. Het blijkt een zakelijke klant. Hoe kan deze verwijderd worden uit ons overzicht?

Top, fijn om te lezen! Graag gedaan, en nog een fijne zondag verder!


@mslendebroek Ik zit met ongeveer hetzelfde probleem. Ik zie dat het inmiddels is opgelost, maar ik ben benieuwd of u er achter bent gekomen hoe dit vreemde nummer bij uw producten is komen te staan. Ik kwam er vandaag achter dat als ik kijk bij mijn 'voordelen per product', dat er een vreemd nummer tussen staat. Dus op mijn overzicht staat het nummer niet, daarom viel het me niet eerder op, en er wordt ook niks van mijn rekening afgeschreven. Uiteindelijk kwamen we erachter dat het nummer staat op naam van mijn vader, en van zijn rekening wordt afgeschreven. Klantenservice kon wel vertellen dat er niet mee gebeld is of smsjes zijn verstuurd afgelopen 6 maanden, verder terug kunnen ze niet kijken. Maar mijn vader heeft nooit op mijn adres gewoond, en ik heb dit nummer zelf niet aan mijn account gekoppeld. (Klantenservice houdt vol dat dit onmogelijk is, mijn idee is dat alles te hacken/omzeilen is) Mijn vader kan nergens terugvinden dit nummer ooit te hebben aangevraagd, hij heeft al meer dan 10 jaar hetzelfde nummer. Hij ontvangt wel de facturen voor zijn telefoon die hij gebruikt, maar voor het onbekende nummer niet. Maar er wordt dus wel geld afgeschreven bij hem. Morgen ga ik maar weer even proberen te achterhalen waar kpn de facturen voor het onbekende nummer naartoe stuurde. Mijn vader heeft het vandaag direct opgezegd overigens. Maar we vinden het gewoon heel raar dat we geen enkele factuur of bestelbevestiging in de mail (van mijn pa/ma of mij) of elders vinden, maar wel van onze andere 06nummers, huidige en oude. 

Maar dus misschien nog wel een tip om te kijken of er niemand in de familie is bij wie een bedrag wordt afgeschreven door kpn voor het onbekende nummer. Al is het inmiddels paar maanden geleden. Het nummer is misschien wel ontkoppeld, de kosten lopen misschien gewoon nog door.


Goedemorgen @Arual. Dank voor uw bericht. 
mij heb destijds het voor mij onbekende nummer opgebeld. Het was een meneer die het nummer zakelijk gebruikt voor zijn bedrijf. Er is geen enkele connectie tussen die meneer en ons. 
KPN heeft het nummer een tijdje terug verwijderd. Ik weet zeker dat er binnen ons huishouden geen geld wordt afgeschreven omwille van deze factuur. 
Hoe het allemaal zo kon gaan is mij een raadsel. 


Reageer