Beantwoord
Onbekend nummer uit Mali
Ik wordt regelmatig gebeld door een nummer uit Mali. Nummer is mij onbekend. Zelfs na blokkering afzender wordt er weer met een ander nummer gebeld. Wie heeft daar ook last van en wat kan KPN daar aan doen ?
En doordat ik de nummers steeds verwijderd heb kan ik ze nu nog niet noemen weet wel dat het met +223 begint
En doordat ik de nummers steeds verwijderd heb kan ik ze nu nog niet noemen weet wel dat het met +223 begint
Beste antwoord door Marcia van KPN
Hallo @Nico Rijs en de rest hier in dit topic, welkom allemaal! Flink balen lijkt me dit. Heel goed dat jullie niet opnemen, niet terugbellen en de nummers blokkeren. Ik geef ook intern nog even door dat jullie hier massaal melding van maken, dus bedankt daarvoor! Overigens was er vorige maand ook, zoals wjb aangeeft, een topic over ditzelfde met Algerijnse nummers. Mocht je interesse hebben in wat daarover gezegd werd, neem daar gerust ook een kijkje.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.