Skip to main content

Er staat een incasso gepland van 145 euro op mijn rekening, dit is ten eerste niet wat mijn abonnement kost en ten tweede staat er dat deze al betaald is als ik inlog op mijn kpn. Hoe kan dit?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Noaadu , als de geplande incasso niet overeenkomt met een bestaande openstaande factuur, deze meteen intrekken.

Providers zetten wel vaker betaald] bij een factuur als er nog een incasso loopt voor die factuur.

Dus even bij je bank kijken of je die factuur ook al echt reeds eerder betaald hebt, anders is die aangekondigde incasso terecht.

 

 


Goedemorgen @Noaadu en welkom hier op het forum!

Als het bedrag van de incasso overeenkomt met het factuurbedrag dat in je MijnKPN vermeld staat, dan is de incasso zelf in orde. Als het bedrag anders is dan je verwacht, open dan de factuur die in je MijnKPN staat. Daarop staat een overzicht van alles wat in rekening wordt gebracht. Wellicht gaat het hier om verbruikskosten, of aankopen die je hebt gedaan. 

Als er op de factuur bedragen staan die volgens jou niet kloppen, dan kijk ik graag even met je mee. Zou je in dat geval je forumprofiel voor me in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!