Skip to main content

Mijn abonnement is afgesloten bij Telfort in november 2019, dus zou bellen naar het buitenland niet in mijn bundel zitten. Echter, ik heb mijn abonnement uitgebreid met onbeperkt bellen. Deze wijziging is vandaag ingegaan en is afgesloten via KPN. Zit het dan nog steeds niet in mijn bundel?

Hoi @Jaapio1965,

Bedankt voor je reactie op het KPN Forum. Als je een abonnement hebt dat voor 26 januari 2020 Telfort was, valt bellen en sms’en vanuit Nederland naar een buitenlandsnummer in de EU zit niet in je abonnement. Je betaalt een hoger tarief per minuut en sms. Het aanvragen van extra bundels of verhogen van je voormalig Telfort abonnement (via MijnKPN), zorgt er niet voor dat je een KPN abonnement hebt. Je hebt dan nog steeds een voormalig Telfort abonnement, dus ook die voorwaarden en tarieven gelden voor jou. Je hebt pas een regulier KPN Mobiel abonnement, op het moment dat je verlengt naar een KPN Hussel abonnement. Weet je hiermee voldoende? 


Kijk, dit is een antwoord waar ik iets mee kan! Helder, duidelijk en met uitleg. Thnks!


Dat is goed om te lezen en een mooi compliment, dank je! :slight_smile: 

Graag gedaan en mocht er in de toekomst eens wat zijn, dan weet je je weg naar het KPN Forum te vinden. 


Reageer