Skip to main content

Ik ben overgestapt van Vodafone naar KPN - met een onbeperkt internet abo.

Het blijkt dat 5 gig de max is met een verhoging van 1 gig

normaal kom in nooit aan deze grens omdat ik thuis KPN wifi gebruik...maar ga ik een weekendje weg of iets dergelijks, dan blokkeert het internet bij de 5 gig - ik vind dat heel vervelend en zou graag een overall beoordeling van het gebruik willen zien. Bij Vodafone had ik hier geen last van...

ik bedoel verbruik per dag


Hoi @Dirk Smeijers, welkom op het forum! 
Met het internet unlimited abonnement zit er inderdaad een limiet van 5GB per dag op waarna je gratis 1GB bundels bij kunt bestellen. Dit kan via de app of per sms.
Je verbruik kun je inzien op je maandelijkse factuur maar dit moet ook via de instellingen op je toestel of met een daarvoor bedoelde app kunnen.


Ik snap het verhaal helemaal; maar waar het mij omgaat is dat er faire use policy toegepast zou kunnen worden. Inderdaad gebruik ik niet vaak meer dan 5 gig per dag..hoogst zelden zelfs - voorbeeld van een weekendje weg heb ik genoemd - dit is toch een beoordeling die vaker door providers wordt toegepast.

Waarom dan niet door KPN?

Ik vertelde dat Vodafone dat heeft, en ik overweeg gewoon na mijn contractperiode weer terug naar Vodafone te gaan...zou toch jammer zijn..


Ik zal je feedback meenemen @Dirk Smeijers helaas heb ik hier op de korte termijn geen oplossing voor.