Skip to main content

Ik heb mn abonnement verwisseld omdat ik nu tijdelijk in het buitenland zit. Ik heb de optie onbeperkt internet aangezet, er staat bij het invullen van deze optie geen informatie over dat het internet in het buitenland niet onbeperkt is, dit zie je achteraf als je bundel gewijzigd wordt. Hoe kan ik dit weer terug zetten, of wel onbeperkt internet in het buitenland krijgen? 

 

Ik vind ook dat dit duidelijker moet worden aangegeven..

Staat gewoon op de site:

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/unlimited-data.htm

Je eigen er een beetje in verdiepen in wat je gaat kopen, dat kan echt geen kwaad.

Onbeperkt data in het buitenland bestaat niet.


Ja, het staat op de site als je er naar zoekt, maar als je vanuit de app maar abonnement veranderen gaat, staat het nergens totdat het veranderd is. Dit zou op zn minst beter aangepast moeten worden.


Op het moment dat je iets in MijnKPN veranderd, word er vanuit gegaan dat je dat al weet.


Staat er inderdaad; tussen de regels doorlezen noem ik dit, als je meer dan 25GB verbruikt hebt ga je bijbetalen , filmpjes kijken of de tour volgen in buitenland is dan niet meer gratis en 1GB voor 2,99euro lopen de kosten behoorlijk op. duidelijker zou zijn om dit duidelijker in voorwaarden te benoemen. Bijvoorbeeld onbeperkt internetten in NL  tot 25GB in de EU

 


Het staat er gewoon, ook bij het afsluiten van een nieuw abonnement:

 


In de tekst die je NA afsluiten van een abonnement krijgt te zien staat inderdaad buitenland 25GB. Tijdens het informeren over kosten van internet buitenland is mij tot 3x toe door verschillende medewerkers van KPN geadviseerd en verzekerd dat ik met mijn Hussel Unlimited echt onbeperkt kan internetten in het buitenland. Heb expliciet gevraagd of ik in het buitenland mijn telefoon als persoonlijke hotspot kan gebruiken, zonder beperkingen qua kosten oid. En dit werd (tot 3x toe dus) bevestigd. 
De communicatie door KPN is dus niet duidelijk en niet eenduidig! 


Jammer dat dit is gebeurd.  Iedere verkoopmedewerker zou beter moeten weten. Het is nooit mogelijk geweest, het is niet mogelijk en het zal ook nooit mogelijk worden. 


Nou lekker dan, onder de verkeerd voorwendselen m’n abonnement aan laten passen 😤