Skip to main content

Sinds afgelopen maandag heb ik een KPN bundel met onbeperkte data. Maar nu heb ik amper internet ( wel Whatsapp, soms Google). Zwaardere zaken laadt-ie niet.

Ik ben een digibeet. Wat nu? Het heeft tot gisteravond prima gewerkt..…

 

Ik kan al de hele dag geen extra gb aanzetten krijg steeds de melding”helaas kunnen we uw aanvraag voor gratis 1gb nl extra niet verwerken.probeer het echt al de hele dag maar helaas nog steeds geen internet. Ben nu naar mijn dochter moeten gaan om op internet te kunnen komen. Heb van alles geprobeerd maar niks helpt. Tot nu toe erg ontevreden over dit zogenaamde onbeperkte internet.

 


Clau74, wat herkenbaar! 


Lisa is voor mij aan het werk, maar dat lijkt nog niets op te leveren.

Frustrerend is het zeker! Geen reclame voor KPN. Veel succes dus ook.

 

Groet van Ans

 


Hoi Ans,

frustrerend is het zeker, je betaald veel maar krijgt ellende.

ik heb nu ook al 3x achter mijn factuur aangebeld want ze schrijven steeds verkeerde bedrag af, elke x zeggen ze mevr. volgende maand is het goed en wordt het bedrag gecompenseerd. Ook dit is nog steeds niet opgelost.


Gisteravond was het weer zover: geen toegevoegde data! De film die we zaten te kijken (nu via Netflix) konden we niet af kijken. Ook niet na 0:00 uur, zelfs niet om 0:25 uur.....terwijl de nieuwe dag dan toch begonnen lijkt te zijn..…

Ik kon niet eens een bericht verzenden - dus KPN contacten. En om nou na 0:25 uur buiten bij het wifipunt te gaan staan met dit weer.....

Dus weer: HELP!

Groet van Ans


Inmiddels kan ik zeggen dat het internetten werkt. Hopelijk blijft dat zo.

Maar dit vind ik ook netjes om te vermelden.

Groet van Ans


Hello,

This is unbelievable...I got unlimited data but every two days I get the same issue...unable to add GBs and I end up with no internet. I do not think you need me to explain the problem further because it looks like it is a well known issue.…
I do not get how KPN can expect customers to pay for such a poor service.

It is a shame, this happened to me thousand times and it looks like I am not the only one. Since KPN is not able to provide the service which I pay for every month (because of course you never have any issue when it comes to invoice customers) I will just move to T-Mobile and suggest all people I know to stay away from KPN.

 


Benieuwd of ik vanavond WEL onbeperkt internet heb..…

Gisteren was het weer knudde - en dan kan ik NIETS meer..... Ook dit niet invullen, want ik heb geen internet....


@AnsNie Ik zie geen reden waarom het vanavond niet zou lukken. Ik zie dat je nog zo'n 4GB hebt, dus daar kun je wellicht nog even mee uit de voeten. De data verhoging van 5GB naar 8GB per dag en dat je nu 2GB kunt bijbestellen i.p.v. 1GB heeft vast veel goeds met zich meegebracht waardoor je er minder last van had de afgelopen tijd. 

Wellicht was er gisteren dan toch nog een kleine verstoring:disappointed_relieved:.  Vervelend in ieder geval dat het nog af en toe voorkomt.  
Laat het vooral weten!


Lisa,

Dank weer voor je antwoord 

En jazeker: de verhoging is in dank ontvangen. Al blijf ik het vreemd vinden dat er bij KPN aan 'onbeperkte data' tóch een limiet zit..... Waarom? Waarom is 'onbeperkt' niet onbeperkt?

De problemen van gisteravond waren voor de 3e keer. Wel een tijd geleden, maar ja, ik ben ook 3 weken afwezig geweest.

Het meest frustrerende is dat je echte NIETS meer kunt. Geen enkele toegang via mijn onbeperkte bundel. Het enige is, dat ik ga lopen totdat ik wifi op kan vangen - maar die is weer niet van mijn 'onbeperkte bundel' (wel van KPN trouwens).

Inderdaad ging het gisteravond goed. Misschien ook omdat ik ná de melding van 80% steeds paraat zit om "NL1000 AAN" te verzenden...… 

Hartelijk dank weer. Wel erg fijn dat jullie er zelf zo bovenop zitten als er klachten zijn.

Groet van Ans

 


Is er trouwens een mogelijkheid om de wifi van ons huisje zó ter versterken, dat  we hem op de boot (waar wij wonen) op kunnen vangen? We hebben op de boot een wifi versterker, maar die haalt het net niet. De afstand is zo'n 100 meter. Als er andere boten naast ons liggen, lukt het opvangen van het signaal niet.

Groet van Ans


En weer hield internet er mee op.....…

Wat ik ook probeerde: niets werkte. Bijvullen met NL 2000 AAN werkte weer niet ...… Terwijl ik weer gespannen klaar zat om direct te kunnen reageren zodra het bericht van 100% verbruikt kwam. Goed gelukt - melding gaf aan dat het geregeld zou zijn.... 

Toch weer geen internet.

Geen onbeperkt! Raar hoor.

Griet van Ans Niewold

 


Hoi @AnsNie! Omdat het abonnement niet bedoeld is om gebruikt te worden als vast internet thuis! Jullie zijn een uitzonderlijke situatie omdat er geen vaste aansluiting mogelijk is. Als we het onbeperkt daadwerkelijk onbeperkt zouden maken, dan kiezen meer mensen ervoor om dit te gebruiken als wifi-verbinding in huis. Logisch, want goedkoper en ook nog eens mee te nemen onderweg:blush:. Dit zou het mobiele netwerk overbelasten en dat willen we natuurlijk voorkomen. Vandaar de limiet. 

Wie is de eigenaar van de wifi waar je zo nu en dan verbinding mee maakt? 100m voor wifi is wel echt ver! Dit gaat met versterkers niet goed/stabiel overgebracht worden. Een kabel is de meest gewenste oplossing, maar ik kan me voorstellen dat dit niet haalbaar is. 


Lisa,

 

Dank weer voor je antwoord. Zoals steeds prima en gewaardeerd.

Nu begrijp ik waarom 'onbeperkt' toch een limiet heeft. Logisch. Maar de naam 'onbeperkt' blijft misleidend..... 

Onze boot ligt inderdaad op 100 meter hemelsbreed vanaf het huisje. Wij betalen elke maand aan ITTdesk voor de wifi daar. Als ik de steiger afloop richting huisje, kom ik tot ongeveer 50 meter (de havenmonding ligt er nog tussen). Een kabel trekken is dus onmogelijk. En er liggen vaak zo'n 11 boten naast ons nog (een plek dichterbij is niet mogelijk: we zijn allang blij hier te mogen liggen).

Heel vaak gaat het wel goed met de verbinding. Maar gisteravond ook weer niet. We blijken net te kort te hebben aan onze data. En als-ie eenmaal stopt, lukt ook niets meer. Zelfs niet na 0:00 uur (wel na ongeveer 0:30 uur), als de nieuwe dag officieel begonnen is. 

Het blijft dus afzien, begrijp ik. Helaas.

Dank voor je uitleg en je antwoord.

Groet van Ans Niewold