Skip to main content

Hoe komt het dat ik met een onbeperkt internet pakket.. mijn data bundel toch leeg gaat en  ik geen internet heb...? 

Hallo @Drieman ,

Nadat je 8GB hebt gebruikt kun je extra GB's aanvragen.   

Unlimited Data in Nederland

Met Unlimited Data van KPN kun je in Nederland zo veel internetten, video's bekijken en posten als jij maar wilt. Gebruik je meer dan 8 GB in 1 dag? Dan kun je zo vaak je wilt 2 GB extra activeren via sms of MijnKPN om weer op volle snelheid te internetten. Dit doet KPN  om het netwerk voor iedereen snel en toegankelijk te houden. Mocht je voor een dag meer nodig hebben dan kun je die uiteraard onbeperkt aanvragen. 
Als je wilt activeren met sms, stuur je: NL2000 AAN naar 1266

 

Unlimited Data in Europa

Per maand kun je maximaal 25 GB roamen in de EU. Gebruik je meer dan 25 GB? Dan verlagen we je internetsnelheid naar 64 Kb/s downloadsnelheid en 32 Kb/s uploadsnelheid, maar blijf je natuurlijk gewoon bereikbaar. Met een Extra Bundel internet je verder op de 4G of 5G snelheid die je gewend bent.

 

Voordelen KPN Unlimited

Nooit meer zonder data. Blijf altijd online zonder extra kosten!

  • Deel MB's met andere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres
  • Onbeperkt internetten, bellen en sms'en in Nederland en de EU
  • 25 GB in de EU
  • Maandelijks aanpasbaar, ook omlaag
  • Razendsnel en stabiel 4G en 5G

Probleem blijft ik krijg elke dag al in de ochtend dat mijn dagelijkse bundel van 25gb op is. Volgens mij klopt dit niet. Ik heb niet zoveel verbruikt. Wat nu?

 


Wil jij de simkaart eens in een andere mobiel doen en checken wat er dan de volgende ochtend gebeurd. Misschien is er iets met je huidige smartphone aan de hand.


Dank ga ik even proberen 


25gb in een paar uur is natuurlijk erg veel en moet een uitzonderlijke oorzaak kennen 


Dagelijkse bundel van 25 GB…. dat kan niet.

De dagbundel is 8 GB; de aanvullers zijn 2 GB per stuk. Aanvullers zijn van middernacht tot ca. 06:00 uur niet te activeren.

In het buitenland, maar binnen de E.U., heb je 25 GB per maand.


Helaas Jeroen het maakt niet uit in welke telefoon ik de sim ook stop. Het werkt niet.  Ik baal hier behoorlijk van heb er nu al 5 dagen last van en wordt behoorlijk gestoord ook vooral mijn werk is het waardeloos

 


Probleem blijft ik krijg elke dag al in de ochtend dat mijn dagelijkse bundel van 25gb op is. Volgens mij klopt dit niet. Ik heb niet zoveel verbruikt. Wat nu?

U krijgt elke ochtend een SMS? Of wat anders?

Een dagelijkse bundel van 25 gb kan helemaal niet. Dat bied KPN niet aan.


Excuus ik vedoelde mijn unlimited bundel met dagelijks 8gb.  Ja ik heb paar dagen SMS gehad dat mijn databundel op is.  Die SMS krijg ik niet meer maar het werkt niet.


Excuus ik vedoelde mijn unlimited bundel met dagelijks 8gb.  Ja ik heb paar dagen SMS gehad dat mijn databundel op is.  Die SMS krijg ik niet meer maar het werkt niet.

Helemaal niet? WiFi wel, maar 4G niet? Krijgt u wel het icoontje te zien van het mobiele netwerk als u WiFi uit zet?