Skip to main content

Hoi, ik hebĀ onbeperkt data, waarom moet ik dit steeds weer verlengen als 5000 mb is bereikt, als je kpn kijkt kan ik nog geen film kijken zonder dit bij te kopen ( is wel gratis )maar niet echt handig als je in een film zit. Als ik Netflix kijk kan ik de hele dag bijna kijken zonder dat er wat bij moet. JeĀ kunt steeds 1000 mb er bij doen ook belachelijk als je onbeperkt heb,Ā  heb hier al eerder over een klacht ingediend , maar is blijkbaar niet belangrijk ,Ā  vreemd is het wel onbeperkt en tocht weer bijkopen elke keer..raar systeem.

Ā 

Ā 

vriendelijke groeten,Ā  Dick

Ā 

Het staat gewoon op de site bij KPN dat het zo werkt. En het is bij andere providers ook zo.

Het mobiele netwerk is er niet op berekend dat veel mensen daadwerkelijk de hele dat via 4G tv gaan kijken. Daarom dit systeem. Het remt grote gebruikers.


Misschien een programma gebruiken bij kpn, dat Netflix ook gebruikt,Ā  dat de data niet zo snel op is.Ā  En danĀ  als ik de hele dagĀ  film kijken,Ā  daar betaal ik voor en vind een vorm oplichterij ,Ā  want bij het abonnementĀ  afsluiten , hebben ze mij dit niet vertelt dat het zo'n werkt. En als het netwerk dit niet kan moeten ze daar geen reclame voor maken.


Alle providers die unlimited abonnementen aanbieden hanteren de regel dat vanaf 5GB bundels van 1GB afgesloten moeten worden om verder te kunnen "Internetten".

Dat is maar goed ook want anders zijn er waarschijnlijk voldoende cord-cutters die anders hun vaste Internet aansluiting stopzetten en alleen nog zo'n unlimited abonnement zullen afnemen.

Twee keer raden wat er dan met de prijs zou gebeuren ... juist, die vliegt de hoogte in.


bij het abonnementĀ  afsluiten , hebben ze mij dit niet vertelt dat het zo'n werkt.

Op de site staat het er bij bestellen gewoon bij:

Blauwe i klikken, dan krijg je dit:

Ā 


Ja, op de site maar in de winkel niet,Ā  copie van het gesprek heb ik niet,Ā  maar goed ik had een abonnement van 100000 mb per maand lekker snel en genoeg,Ā  Ā tot mijn abonnementĀ  was afgelopen moest ik verlengen , maar het zelfde abonnementĀ  was niet meer krijgen.Ā  Ook een nadeel is dat je het niet kunt wat je gebruik omdat je onbeperkt hebt,Ā  ook beetje krom.

Maar ik heb het nu opgelost door elke 10 sms automatisch te laten sturen, hebben ze iets te doen bij KPN. Zal wel automatisch gaan maar toch.Ā 


ā€¦. maar goed ik had een abonnement van 100000 mb per maand lekker snel en genoeg,Ā  Ā tot mijn abonnementĀ  was afgelopen moest ik verlengen...

Waarom heb je Ć¼berhaupt verlengd? Dat ā€˜moetā€™ niet. Een mobiel abonnement is niet afgelopen.
Na afloop van de vaste contractperiode loopt het gewoon door als contract voor onbepaalde tijd tegen dezelfde voorwaarden en kosten.

Maar ik heb het nu opgelost door elke 10 sms automatisch te laten sturen, hebben ze iets te doen bij KPN. Zal wel automatisch gaan maar toch.Ā 

Het opwaardeersysteem is nogal ā€˜gevoeligā€™ en loopt daardoorĀ waarschijnlijk vast. Meerdere klachten gezien op het forum. Krijg je mogelijk voor de rest van die dag helemaalĀ geen (extra) data meer...


Maakt niet uit gebeurd elke dag automatisch,Ā  Ā gebruik KPN toch niet om naar KPN te kijken,Ā  want dan ben je bijĀ  binnen uur al door je bundel,Ā  wat jammerĀ  is , ik zit de hele week in de auto en iets anders danĀ Ā films kijken,Ā  zou ook leuk zijn ,Ā  maar bij ITV lukt dat niet, dus dan maar Netflix ,Ā  die gebruik iets waardoor je bundel niet zo snel gaat.


Ik heb in mijn KPN ITV app voor 'ā€™beeldkwaliteit via 4G'ā€™ ingesteld: Laag, kijk ongeveer 1,5 uur per GB. Dan doe je met 5 GB toch wel even.

Hopelijk rij je niet zelf als je een film aan hebt? Want een videoscherm in het zicht van de bestuurder is al zo'n 15 jaar verboden.


Maakt niet uit gebeurd elke dag automatisch,Ā  Ā gebruik KPN toch niet om naar KPN te kijken,Ā  want dan ben je bijĀ  binnen uur al door je bundel,Ā  wat jammerĀ  is , ik zit de hele week in de auto en iets anders danĀ Ā films kijken,Ā  zou ook leuk zijn ,Ā  maar bij ITV lukt dat niet, dus dan maar Netflix ,Ā  die gebruik iets waardoor je bundel niet zo snel gaat.

Cast jij naar een Chromecast of kijk je op eenĀ telefoon,Ā tablet dan welĀ laptop?

Als je via de iTV app op de telefoon zelf kijkt, hoe staat de beeldkwaliteit voor 3G/4G dan ingesteld?

Als je viaĀ de iTV app op de tabletĀ kijkt met de telefoon als hotspot, hoe staat de beeldkwaliteit voor wifi danĀ ingesteld?

Als je via tv.kpn.com op eenĀ laptop kijkt, hoe staat dan de beeldresolutie ingesteld?