Skip to main content

Ik heb geen simkaart ontvangen via de post en ben nu onbereikbaar 

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi en welkom op ons forum @Jacintha Duinkerken!

Wat rot dat je niet bereikbaar bent. Dat is niet de bedoeling. Heb je een nieuw abonnement of gaat het om een vervangende simkaart voor een sim die oud was of niet meer werkte? 

De snelste manier om aan een nieuwe simkaart te komen, is om langs de KPN Winkel in jouw buurt te gaan. Daar kunnen mijn collega's je meteen en nieuwe simkaart mee geven. Als dat niet lukt of als je liever wilt dat we je via het forum helpen, kan dat natuurlijk ook. Dan horen we het graag van je, ook als het wel gelukt is met de nieuwe simkaart :)


Hallo Alexandra 

ik ben overgestapt naar kpn met sim only met nummerbehoud dus hij is geactiveerd ik heb alleen geen simkaart hiervan dus kan ik niks doen.. 

 

groetjes Jacintha


@Jacintha Duinkerken Bedankt voor je reactie. 

Zonder simkaart wordt het inderdaad erg lastig!

De snelste manier om alsnog aan een simkaart te komen is dus inderdaad om langs een KPN winkel te gaan. 

Als je je forumprofiel invult en hier een seintje geeft kan ik ook een simkaart opsturen.

Deze komt dan echter via de post, het duurt dan dus iets langer voor je hem hebt. 


Goedemorgen Rutger, 

 

Helaas gaat de winkel niet lukken vanwege hun openingstijden en mijn werktijden.

ik heb het formulier ingevuld. 
 

groetjes,

 

jacintha 


@Jacintha Duinkerken Fijn dat je je profiel hebt ingevuld. 

Ik heb een nieuwe simkaart besteld. Deze wordt zo snel mogelijk bezorgd. 

Kun je mij laten weten als de simkaart binnen is, of deze ook naar behoren werkt? :)


Hallo Rutger,

 

Heel erg bedankt zodra die binnen is en naar behoren werkt laat ik dit weten ! 
 

Groetjes,

Jacintha