Skip to main content
Vraag

Onbereikbaar voor Vodafone-nummers

  • 16 September 2024
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

Goedenavond,

Er zijn meerdere topics geopend over dit onderwerp maar helaas hebben wij ook last van het feit dat wij niet bereikbaar zijn voor anderen die bellen met een Vodafone-nummer. Het gaat om alle 5 de mobiele nummers van ons abonnement.

Kan een KPN moderator dit oplossen? Zo ja welke (aanvullende) info is hier voor nodig? Alvast bedankt! :)

Hallo @Rem1985 zijn jullie nummers (alle 5) van Vodafone overgestapt naar KPN?

Dan heb je waarschijnlijk last van het verschijnsel “onvolledige portering". Dit moet doorgezet worden naar de backoffice (technische dienst) KPN die dit samen met de technische dienst van Vodafone moet oplossen. Het snelste bel je hiervoor met KPN klantenservice op 0800-0402.

Geopend op maandag t/m vrijdag 08.00 tot 18.00 uur, zaterdag tot 17.00 uur.


Klopt en ik heb idd gelezen over onvolledige portering. Dank voor je reactie! Ik zal morgenochtend gelijk even bellen en hoop dat ze het dan op kunnen lossen :)


Hoi @Rem1985 , is het gisteren gelukt om dit in gang te zetten?


Hi @RBxx , bijna! Ik heb inderdaad telefonisch contact opgenomen. Klantenservice heeft een ticket aangemaakt voor de backoffice. De verwachtte wachttijd was ongeveer 3 weken, maar ze belden later in de middag gelukkig al!

Helaas was het intern tussen klantenservice en backoffice wel even misgegaan met het doorgeven van de telefoonnummers, dus er zijn er nu 3 opgelost (kunnen weer gebeld worden door Vodafone-gebruikers) en de andere 2 zijn nog in behandeling dus er wordt aan gewerkt. Het probleem bleek inderdaad bij Vodafone te liggen. Dank voor je check-in! :)


Graag gedaan @Rem1985 . Je bent op de goede weg! Bijna opgelost 😉


Reageer