Skip to main content

@KPN @KPNwebcare nu is er bij ons een geplande onderhoud van 25 - 29 juni, maar het is nu inmiddels 20:30 en heb nog steeds geen bereik telefoon al uitgehad en opnieuw aan gezet. Of hebben we dan 4 complete dagen gewoon GEEN mobiel bereik. 

 

 

U kunt hier een vergoeding aanvragen na afloop bij een storing.

Weet u dat veel telefoons ook bellen via WiFi aankunnen en u hiermee op het eigen netwerk thuis kan blijven bellen.


Bellen via WiFi is ingeschakeld op de telefoon maar kan niet bellen met de mobiel. 


Goedemorgen @Manne en welkom hier op ons forum :)
Werkt alles inmiddels weer zoals je dat zou mogen verwachten? Mocht je onverhoopt toch nog problemen ervaren, laat dit dan vooral weten!


Nog steeds geen mobiel bereik.

telefoon ook al opnieuw opgestart 

 

 


Je kunt op dit moment dus niet bellen maar ook niet gebeld worden? En hoe zit het met internet; kun je daar wel gebruik van maken of ervaar je hier ook problemen mee?


Had mijn WiFi even uitgezet maar kan dan niet internetten 

 


Had mijn WiFi even uitgezet maar kan dan niet internetten 

 

Check! En je ervaart problemen met zowel zelf uitbellen als gebeld worden? Zijn er andere mensen in je omgeving met een KPN aansluiting die op dit moment hetzelfde probleem ervaren?


Mijn vrouw heeft ook stipjes die aangeeft hoeveel bereik je heb haar provider is youfone


En zij kan dus ook niet bellen en gebeld worden, begrijp ik dat goed?


De instelling bellen via WiFi aangezet dan lukt het wel

zelf ook een zakelijk nummer op de telefoon van het kpn netwerk bij deze heb ik de optie bellen via WiFi niet aangezet en dat kan ik dus ook niet mee bellen of gebeld worden.


Wanneer ik buiten sta een klein beetje bereik normaal is dit toch alle streepjes zijn zwart

 


 


Even los van de streepjes; als je buiten bent, kun je buiten dan wel bellen en gebeld worden?


Ja dan kan ik wel bellen


Ik denk dat we het nog even af moeten wachten @Manne ; als ik nu kijk bij het storingsoverzicht  dan zie ik dat ze van 30 juni tot 4 juli ook nog bezig zijn met werkzaamheden. Laat je me in de loop van volgende week even weten wat de stand van zaken is?


Hoi @Manne, heb jij inmiddels weer goed bereik en kun je nu weer bellen & gebeld worden?


Hoi @Manne, heb jij inmiddels weer goed bereik en kun je nu weer bellen & gebeld worden?

Ik ga er vanuit dat alles weer werkt en daarom sluit ik dit topic @Manne :)


Waren afgelopen week niet thuis dus vandaar dat het antwoord op zich liet wachten. 
Ja kan weer gebeld worden bereik is vergelikkbaar als voor de onderhouds periode. 


Waren afgelopen week niet thuis dus vandaar dat het antwoord op zich liet wachten. 
Ja kan weer gebeld worden bereik is vergelikkbaar als voor de onderhouds periode. 

Fijn om te horen en bedankt voor de terugkoppeling @Manne :) Goed om te lezen dat alles weer werkt zoals je dat mag verwachten en mocht je in de toekomst onverhoopt nog eens problemen ervaren dan horen we dat natuurlijk graag!