Skip to main content

Hallo,

hebben jullie nu deze ondersteuning nu al of gaat het nog op kort te mijn komen. Anders ben ik toch heel hardt aan het denken om over te stappen. Ik ben al altijd heel positief geweest over kpn. Maar dit valt me toch vies tegen.

Als ik lees dat het bij T-Mobile wel kan door middel van een Multisim.

Ik vindt het toch heel vreemd dat zo'n groot bedrijf als kpn dit nog niet ondersteund en het alle ergste vindt ik dat ik ook nog verkeerd voorgelicht wordt. De medewerkers zijn van niks op te hoogte, Dat vindt ik in een wordt behoorlijk slecht.

Hopelijk kan dit gouw worden opgelost Wand anders ben ik in januari weg bij deze provider. 

Hallo @patricia_2022 ,

Het antwoord is dat KPN e-sim niet aanbiedt. Gaat dat nog gebeuren? Een moderator schreef een maand geleden: 

Ik kan hier nu een wollige tekst gaan schrijven maar dat zal ik jullie besparen.  In antwoord op jouw vragen:

Ik weet het niet. Hier is intern niks over bekend. Uiteraard stuur ik jullie signalen door en zodra er iets in de steigers staat, dan zullen we dat hier op het forum groots aankondigen.

 

bron : 

 


Hallo Noordzee,

Dit is toch verschrikkelijk wat daar gebeurt, zo´n groot bedrijf en een ondersteuning bieden is nog te moeilijk. Ik hoop echt dat dit wordt opgelost anders hebben ze 4 klanten minder in januari. T-Mobile schrijft dat ze een multisim gebruiken. dat wil zeggen: Door een tweede sim in je smartwatch ben je altijd en overal bereikbaar via je huidige telefoonnummer. En dat voor maar € 5 extra per maand! Ik ga echt eens informeren hier voor of ik dat hier bij kan doen.

 


KPN heeft zijn zaakjes duidelijk niet in orde. De Apple Watch liefhebbers klagen ook steen en been over het ontbreken van e-sim. 


Ondertussen is multisim wel mogelijk.

Maar.

Zojuist overgestapt na kenbaar te hebben gemaakt een Samsung telefoon en een Samsung watch5 te hebben aangeschaft. Dit was geen probleem werd er verteld. De multisim was te gebruiken hiervoor en met 5 euro p/m was de oplossing geboden. Helaas na activatie en overzetten van nummers (mijn vrouw ook) blijkt het (nog) niet mogelijk.. achter de feiten is hier genoeg over te vinden, maar de oplossing die nu werd geboden was, overstappen. Beetje jammer, was wel tevreden over de snelheid en service ( het laatste advies, overstappen, vond ik dan wel weer niet zo tof).

 


@Joey Watch5 LTE @patricia_2022 What? KPN probeert dus klanten te winnen door onjuiste info. En Patricia: KPN is geen groot bedrijf (meer) op de telecommarkt. T-Mobile (NL) hoeft de techniek voor multisim alleen maar over te nemen van bijv. T-Mobile USA. Vroeger was KPN innovatief. Nu zouden ze als de kleinste speler in NL flexibel moeten zijn om te “overleven”. Dat doen ze helaas niet en lopen dus achter op de concurrentie. Triest om een oer-hollands bedrijf naar de knoppen zien gaan door mismanagement. In ieder geval zit ik over drie maanden bij T-Mobile want ik geloof er niet in dat KPN de multisim dan geregeld heeft.