Skip to main content

Ik heb inmiddels een Apple iWatch 7 met 4G gekocht. T-Mobile lijkt de enige provider die dit nu ondersteunt. Ik zou graag willen weten wanneer KPN dit ook gaat doen. Een paar maanden wachten vind ik geen probleem (liever niet natuurlijk), maar het is nu wel erg vaag.

Ja: er komt een dag waarop KPN Iwatch gaat ondersteunen.
Wanneer is onbekend en zeer geheim. Ik wacht ook met smart. Ik verwacht dat T-mobile flink heeft betaalt aan Apple om als enige deze ondesteuning te mogen bieden, net als dat ze bij de introductie van de Iphone als enige de Iphone mochten verkopen.


Het duurt nu wel erg lang na de berichtgeving van KPN in september! Ik ga zelfs twijfelen of KPN ooit ondersteuning biedt voor de Apple Watch 4g.


Ik heb inmiddels een Apple iWatch 7 met 4G gekocht. T-Mobile lijkt de enige provider die dit nu ondersteunt. Ik zou graag willen weten wanneer KPN dit ook gaat doen. Een paar maanden wachten vind ik geen probleem (liever niet natuurlijk), maar het is nu wel erg vaag.

Ik zag het al aankomen en heb eind oktober mijn abbonnement bij KPN opgezegd en deze met nummerbehoud over laten zetten op T-Mobile. Sinds 1 december werkt de Apple Watch nu ook in Nederland en ik moet zeggen fantastisch. Ik heb de watch met 4G al drie jaar in Duitsland gebruikt (aantal jaren gewoond) en vond het een enorme afknapper dat Nederland deze nog niet ondersteunde. Nu werkt het eindelijk weer 🙂.


Dat is fijn voor je Ik wil ook zo graag maar wil eigenlijk niet overstappen heb nu een heel goed abonnement bij kpn als ik overstap ga ik geheid meer betalen 🤔☎️🙃


Hier hetzelfde , ga ook maar eens overstappen naar t mobile denk ik kpn blijft te ver achter met ondersteuning van Apple watches 


Na 28 jaar trouwe dienst bij KPN, komt hier nu ook een einde aan. Snap totaal niet waarin het zo moeilijk is voor KPN om de Apple watch te ondersteunen aangezien ze al multi eSIM hebben. M.i gewoon een kwestie van onwil en klanten negeren omdat ze denken een monopolie positie te hebben. Mij niet gezien, ik stap over naar T Mobile met onmiddellijke opzegging van mijn abbo. Kan overstappen met nummerbehoud want mijn abbo eindigt max 31-5-2022 en koop dat af, waardoor ik binnen een maand kan gaan genieten van de Apple watch ondersteuning van T Mobile met 5G. Grtz Hans

P.S. Dit is al vaker gebeurt dat KPN iets toezegt en het niet of veel te laat waarmaakt, eens houdt het op!!

 


Hi allen, vanuit KPN hebben we een officieel statement over de ondersteuning van de Apple watch 7:

We verkopen de Apple Watch Series 7 GPS inmiddels! Daarnaast bieden we de E-Sim aan voor de iPhone, maar dat doen we (nog) niet voor de wearables.

Over het wanneer en de kosten, kunnen we nu helaas nog niets bekend maken. Als dat wel het geval is, zullen we dat ook zeker op het Forum laten weten.

Ik had graag meer informatie voor jullie gehad, maar dit statement is waar we het voorlopig mee moeten doen :slight_frown:

Zodra er iets aan de situatie verandert, laten we dat weten!


Wat een verschrikkelijk officieel statement van KPN.

De vraag is wanneer KPN de Apple Watch Series 7 cellular (4G) gaat ondersteunen en het officiële bericht start doodleuk met de mededeling dat de Apple Watch Series 7 GPS inmiddels via KPN gekocht kan worden.

Maar daar draait het dus helemaal niet om, het draait immers om de cellular variant. :confounded:


Gewoon lekker overstappen op T-Mobile. Heb ik maanden geleden gedaan en werkt fantastisch. Alleen nog KPN voor 4g internet op het platte land en digitenne, maar dat duurt ook niet lang meer 🙂