Skip to main content

Ik heb ook een samsung gekocht de s21 fe ,

Kpn maakt reclame met gratis airbuds twv 149 euro,

Ik heb na het ontvangen van mijn telefoon gebeld met de kpn dat de airbuds er niet bij waren geleverd en na telefonisch contact met de kpn werd mij verteld dat die na 5 dagen nagestuurt zouden worden!

Na enig onderzoek bleek dat ik een heel kruisverhoor van samsung moest invullen om er aanspraak op te maken,

Gedaan en nog steeds niks na 3 maanden!

Ik vind wel degelijk dat kpn, de promoter van deze actie, hiervoor verantwoordelijk is!!

Geen gebabbel het is de actie van samsung en de kpn staat erbuiten!!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Welkom op het forum @Roy guit! Ik snap goed dat je je Galaxy Buds in ontvangst wilt nemen. 

Op het moment dat je meedoet met een actie waarbij je een extra product van Samsung krijgt, loopt dat via Samsung Promoties. Daar vul je de gevraagde gegevens in, waaronder het toestelnummer, zodat ze je het cadeau kunnen sturen. 

Wel is de laatste actie met de Samsung S21FE die ik zie afgelopen op 23 januari. Dat betekent dat je nu niet meer kan meedoen met deze actie. Als je destijds via Samsung Promoties de aanvraag hebt gedaan maar niks hebt ontvangen, raad ik je aan contact met Samsung op te nemen. Die zullen de aanvraag destijds moeten hebben ontvangen. En zijn ook de partij die beslist of je aanvraag wordt goedgekeurd. 


Dankjewel voor je antwoord, ik ga dat zeer zeker doen

Alleen het feit dat de kpn er groot reclame mee maakt en daardoor hun abbonomenten beter hoppt te verkopen en daarna hun handen eraf trekken vond ik op zn zachst gezegd asociaal!!

Dit is een hele goede reden om de volgende keer voor een andere provider te kiezen!!!


Dit is een hele goede reden om de volgende keer voor een andere provider te kiezen!!!

Houd er wel rekening mee dat de reactie daar dan hetzelfde zal zijn. Het zijn promotie-acties van de fabrikant om de verkoop van de toestellen te stimuleren. De providers zullen er ook profijt van hebben, maar het is de fabrikant die de actie uitvoert en de actievoorwaarden bepaalt.


Dankjewel voor je antwoord, ik ga dat zeer zeker doen

Alleen het feit dat de kpn er groot reclame mee maakt en daardoor hun abbonomenten beter hoppt te verkopen en daarna hun handen eraf trekken vond ik op zn zachst gezegd asociaal!!

Dit is een hele goede reden om de volgende keer voor een andere provider te kiezen!!!

Bij elke provider zal je dit zelf moeten regelen dit is niet alleen KPN.

Ook bij andere hebben ze zulke acties en zal je zelf via het telefoon merk aan het extra product moeten komen