Skip to main content

Goedemiddag, 

Ik krijg net een sms binnen over korting op mobiel. Waar komt dit vandaan? Ik heb dit abonnement al 6 maanden en betaal 21€. Nu zie ik ineens weer 5€ korting verschijnen. Deze had ik daarvoor ook al, maar het was nooit doorgevoerd dus dacht ik dat de prijs omhoog was gegaan. Heb ik nu een half jaar 5€ per maand teveel betaald? Wordt het abonnement nu weer 16€? Een beetje verwarrend hoor zo'n sms tussendoor, terwijl ik niets heb besteld of gewijzigd.

*Admin: titel aangepast en topic verplaatst naar juiste board

Goedemorgen @JALUMEVA en bedankt voor je bericht! Ik kom er nu pas aan toe om te reageren op je bericht: excuses voor de late reactie. Ik snap heel goed dat als je out of the blue een SMS krijgt, je daar graag meer duidelijkheid over wenst. Maak je gebruik van meerdere KPN producten op hetzelfde adres? Dan kan het heel goed zijn dat er op basis daarvan een extra korting geactiveerd is. Ik kijk het graag voor je na: wil jij jouw klantgegevens toevoegen aan jouw profiel? 

  • postcode en huisnummer
  • klantnummer
  • geboortedatum van de contractant

Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij! Als je hier een seintje geeft als jij de gegevens aangevuld hebt, dan zoek ik het voor je uit.


Alle gegevens aangepast in mijn profiel. Hoop dat u mij verder kunt helpen.

Alvast bedankt


Top, bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens.

Op het moment dat jij gebruik maakt van meerdere producten op hetzelfde adres, kun je extra voordelen krijgen. Het voordeel van €5,- korting per maand op het mobiele abonnement kreeg jij altijd al, maar op de één of andere manier is deze korting niet automatisch meegenomen bij de verlenging van jouw abonnement, in juli 2020. Eens in de zoveel tijd controleren wij of er nog voldaan wordt aan de voorwaarden om de extra voordelen te krijgen. Op basis van die controle is de korting weer toegevoegd op jouw nummer. Dit is een geautomatiseerd proces waarin e-mail met een uitleg wel op zijn plaats is, dus dat neem ik intern mee :nerd:.

Jouw abonnementskosten zijn nu inderdaad €16,- per maand. Voor de periode dat je ook recht had op de €5,- korting per maand, juli 2020 tot en met januari 2021, heb ik een creditbedrag ingevoerd: deze wordt uiterlijk op de factuur van maart 2021 verrekend.


Ontzettend bedankt voor de hulp en de oplossing.


Heel graag gedaan! Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!