Skip to main content

Lekker is dat. 

Op woensdag 24 november een bestelling geplaatst van de nieuwe iphone 13 pro max  sierra blue 128 GB. Na een paar dagen netjes ontvangen. Toch besloten om het te retourneren. Er zit geen standaardretour label in. Wel een retourformulier.

Op Zaterdag 4 december 2021 heb ik mijn iphone 13 pro max  geretourneerd via een post nl. Uiteraard het retourformulier ingevuld + een kopie gemaakt voor eigen gebruik. KPN van te voren gebeld om hen alvast mee te delen, dat ze de bestelling kunnen gaan annuleren. Enige wat ik nog hoefde te doen, is de bestelling retourneren naar dit adres 

(KPN, Afdeling Retouren, Antwoordnummer 17008, 2501 VG Den Haag).  

Komt er een retourlabel uit het apparaat bij de post.nl , met erop een ander adres dan bovenstaand. (Postbus 135, 2665 ZJ BLEISWIJK)!?? Daarnaast nog een retourbewijs ontvangen en bewaard. Met erop een barcode om het pakket te volgen en op het retourbewijs staat wel het goede adres van KPN Retouren op. (Aan: 17008, 2501VG) 

post.nl zegt, dat het pakket naar het adres van Bleiswijk gaat.. en zegt, neem contact op met KPN.. Log ik in op post nl. met de barcode om te kijken waar het pakket is. Ja hoor, onderweg naar het adres van Bleiswijk..

Verder zie ik op postnl.nl:

bezorgd op 7 december om 21:30 uur 

Gegevens van je pakket:

Bezorgadres: Postbus 135, 2665 ZJ BLEISWIJK, Nederland.

Oorspronkelijke bezorgadres: 

ANTWOORDNUMMER 17008

2501 VG BLEISWIJK 

 Wat doen jullie met de herroepingstermijn van 14 dagen? Als jullie het pakketje nog niet hebben ontvangen. Terwijl het niet aan mij ligt. 

@KPN, Hebben jullie het pakketje inmiddels ontvangen? en komt dit probleem vaker voor?

@aan de community, is dit iemand anders ook overkomen?

@Kpn hoe kan dit probleem opgelost worden? ik wacht al een maand

Hoi @de klant van kpn 
Zolang jij het bewijs van de post maar bewaard, dan hoef je niets te vrezen.
Je kunt het snelste even bellen met de KPN 0800 0402 
Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten

 


Hoi @de klant van kpn, welkom op het forum! Heb je hiervoor inmiddels contact gehad? Zo niet, of als je dit gewoon graag via het forum zou willen afhandelen, wil je dan je forumprofiel invullen? Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt, dan kijk ik dit voor je na.


Hoi @de klant van kpn, welkom op het forum! Heb je hiervoor inmiddels contact gehad? Zo niet, of als je dit gewoon graag via het forum zou willen afhandelen, wil je dan je forumprofiel invullen? Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt, dan kijk ik dit voor je na.

Beste meneer Erik, 

Bedankt voor u reactie ,

Ik heb heel vaak gebeld  naar kpn uit eindelijk heeft u collega een onderzoek gestart ,maar ik heb nog steeds niks gehoord. Kunt u mij daar mee helpen ?

Alvast bedankt,


Jammer te horen dat er nog geen duidelijkheid is, @de klant van kpn. Wil je dan je forumprofiel invullen en hier weer reageren als je dit gedaan hebt? Dan duik ik er in voor je :)