Skip to main content

Op  8 januari 2022 een iPhone 13 starlight 128gb na overleg met de klantenservice teruggestuurd. Dit omdat er op deze telefoon een beveiliging van een bedrijf was geïnstalleerd.

Het pakket verstuurd via post.nl met track en trace code: 3SLFVZ991696351. (KPN, Afdeling Retouren, Antwoordnummer 17008, 2501 VG Den Haag. 
Kpn zegt deze niet ontvangen te hebben.

Op de site van postnl wordt onderstaande aangegeven

bezorgd op 12 januari om 21:30 uur 

Gegevens van je pakket:

Bezorgadres: Postbus 135, 2665 ZJ BLEISWIJK, Nederland.

Oorspronkelijke bezorgadres: 

ANTWOORDNUMMER 17008

2501 VG BLEISWIJK

2 keer telefonisch contact gezocht met de klantenservice waarbij werd aangegeven dat ik nog een week moest wachten. 

 

@kpn kunnen jullie mij hier mee helpen, aangezien dit probleem vaker voorkomt, zie topics.

Ik zie graag jullie reactie tegemoet.

Hallo @G. Withaar, welkom op het KPN forum! Jammer om te lezen dat jouw nieuwe iPhone 13 niet goed functioneerde. Je hebt het toestel in overleg retour gestuurd en hebt daarna niets meer gehoord. Ik zie dat je hierover al meerdere malen telefonisch contact met ons hebt opgenomen. Gisteren heeft mijn collega bij de juiste partij navraag gedaan. Zij zullen dit verder onderzoeken. Dat betekent dat ik op dit moment niet meer kan dan jou vragen nog even geduld te hebben. Excuses voor het ongemak.