Skip to main content

Waar kan ik zien of dat mijn bestelling die geplaatst is naar aanleiding van abonnement verlenging gelukt is.

En waar vind ik het bestelnummer heb niets via de mail gekregen.

Hallo @woldsefront ,

Je ontvangt een bevestiging per e-mail. Dit kan wel tot 24 uur duren. Er moeten namelijk wat controles uitgevoerd worden. Denk aan de beschikbaarheid van het door jou gewenste toestel en mogelijk een controle op een bkr-registratie.

En als jij jouw bestelling middenin de nacht hebt uitgevoerd, dan zullen niet heel veel mensen bij KPN aan het werk zijn. 


Welkom op het forum @woldsefront. Zoals Noordzee al zegt moeten er inderdaad nog een paar dingen gedaan worden voordat de bevestiging komt. Heb je die inmiddels wel ontvangen en klopt alles wat daarin staat?

Als je 'm nog niet hebt of als je vragen hebt over de bevestiging hoor ik het graag, dan kan je jouw forumprofiel volledig invullen en kan ik met je meekijken.


We hebben geen reactie meer van je gezien @woldsefront, ik neem aan dat dat betekent dat je de bevestiging hebt gekregen. Als dat niet zo is, of als je er andere vragen over hebt, je weet me te vinden.