Skip to main content

Goedemorgen, ik heb hetzelfde met mijn retourzending. Dure telefoon met de retourinstructie retour gestuurd en KPN afdeling Retouren met antwoordnummer resulteert in hetzelfde verzendbewijs met postbus in Leidschendam. De track en trace is niet bruikbaar (pakket niet gevonden) al direct dezelfde dag en 2 dagen later. Vreemde retourprocedure waarbij je pakket op geen enkele manier aan jou gekoppeld is behalve het retourdocument in het pakje.

 

Ik heb KPN ook gebeld en gevraagd of dit postbus adres bekend is bij hen voor mijn geruststelling. Tot mijn grote verbazing weet de medewerker er niets van. Is jouw pakket wel aangekomen en goed afgewikkeld?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hi @rjames! Ik help je graag bij het traceren van je pakket. 

Kan je hier nog aangeven naar welk adres je precies het pakket gebt gestuurd?

En zou je voor de zekerheid de Track&Trace code in je profiel willen zetten? 

Laat als laatste ook weten op welke datum je het pakket hebt verstuurd. 

Ik hoor het hier graag van je. 🙂


Bij mij gebeurt nu precies hetzelfde. Zelfde adresverandering en niet meer traceerbaar.


@Hsaw Zolang je je door PostNL verstrekte verzendbewijs goed bewaart is er geen probleem. KPN heeft verschillende antwoordnummers voor retourzendingen. Al moet ik toegeven dat het wel verwarrend is...

Piet.


Bedankt voor je reactie. Heb net bericht gekregen dat het pakje goed is aangekomen bij KPN.

Het is vooral verwarrend dat het pakje  ontraceerbaar is. 


@Hsaw als het pakketje goed bij ons is aangekomen volgt de rest na een paar werkdagen. Dat geldt ook voor de terugbetaling. Als dat niet het geval is, bel dan 0800-0402 of maak een eigen topic aan.Â