Skip to main content

Goedemorgen,

Kreeg een factuur waar ik ook monteurskosten van €60,- moest betalen. Wij hebben al vaker klachten over de verbinding gemaakt de afgelopen jaren.  De monteur heeft de aansluiting apparaat van de glasvezel aangepast. sinds dien zijn er geen klachten meer. 

graag wil ik een credit op de factuur  u 11184383538]  gebruiker 901******

heb intussen wel de factuur excl monteurskosten overgemaakt.

 

zie uw reactie met belangstelling tegemoet

met vriendelijke groet

Bert Meinen, 


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + gegevens verborgen i.v.m. privacy

Hallo @Bert Meinen, welkom op het KPN forum. 

Ik ben erg blij om te horen dat jouw verbinding inmiddels goed werkt, heel fijn natuurlijk. Het is natuurlijk minder fijn als er ineens kosten bij komen die je niet had verwacht, daarom heb ik voor jou de monteurs bon opgezocht. In deze bon staat een korte uitleg van de opbouw van de kosten en wat de monteur precies heeft gedaan. Als het goed is heb je deze bon ook per mail ontvangen, zo niet kan ik deze natuurlijk altijd na sturen. 

Wanneer een probleem veroorzaakt wordt door iets in het KPN netwerk hoef je natuurlijk niet te betalen. Echter, wanneer het probleem wordt veroorzaakt door iets in het klantdomein, vragen we klanten om mee te betalen aan de monteur. Dit wordt als het goed is altijd vermeld bij het inplannen van een monteur en is één van de voorwaarden waarmee je akkoord gaat als je een monteur laat inplannen. In de monteurs bon van jouw afspraak zie ik dat de problemen bij jullie thuis werden veroorzaakt door een switch die niet door KPN is afgegeven, deze veroorzaakte namelijk IP-issues. Hierdoor moet ik, net als de monteur, de conclusie trekken dat de oorzaak van de klachten in het klantdomein zat. De 60 euro monteurskosten zijn dus terecht en dienen betaald te worden. Ik hoor het graag als je nog verdere vragen hebt.