Skip to main content

Ik word tweemaal per maand gefactureerd voor twee abonnementen op twee verschillende klantnummers. Één daarvan is geldig, de ander was (klaarblijkelijk niet) opgezegd in de KPN winkel. De facturen tonen dat het ongeldige abonnement wordt niet gebruikt. Omdat ik het stomweg niet doorhad, betaal ik al 6 maanden dubbel. Hoe los ik dit op? Ik zou graag het ongeldige abonnement opzeggen en het liefst mijn geld terugkrijgen. Het opzeggen heb ik laten doen in de winkel dus heb er niet aan gedacht dat het fout had kunnen gaan. 

Hoi @Mrt13, welkom op het forum!

Excuus voor mijn late reactie; het is ontzettend druk waardoor ik niet eerder kon reageren. 

Als ik je goed begrijp had je één van de abonnementen opgezegd in één van onze winkels, alleen lijkt hier iets niet goed te zijn gegaan waardoor het abonnement nog loopt en jij nog facturen ontvangt? Wat onhandig dat dit niet goed is gegaan! Ik heb helaas niet de optie om abonnementen op te zeggen, daarvoor verwijs ik je naar onze Opzegdesk. Zij kunnen jou hier het beste mee helpen. 


Reageer