Skip to main content

Onlangs heb ik een mobiel abonnement afgesloten voor een aantal MB per maand, De eerste maand stond het juiste abonnement op mijn factuur, Deze maand is ineens mijn abonnement omgezet naar het duurste abonnement. Waar kan ik terecht om dit te laten herstellen?

Hallo @Blokkendoos ,

Je kunt het abonnement zelf aanpassen via Mijn KPN. Maar dan gaat de wijziging in per 1 januari 2021. 
 

Ben je het daar niet mee eens? Bel dan met 0800-0402. 


Hi @Blokkendoos, welkom op het forum! Wat gek dat dit zo maar gebeurd, heb je geen wijziging gedaan in MijnKPN in de tussentijd? Je kan het via MijnKPN dus weer terugzetten. Mocht je willen weten wat de oorzaak is van de wijziging, dan kan ik dit voor je checken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hallo @Blokkendoos ,

Je kunt het abonnement zelf aanpassen via Mijn KPN. Maar dan gaat de wijziging in per 1 januari 2021. 
 

Ben je het daar niet mee eens? Bel dan met 0800-0402. 

@Blokkendoos 

Is het al gelukt via Mijn KPN ?  ( https://account.kpn.com/#/ ) 

 


Hoi, ten eerste wil ik even kwijt dat ik service verlening op deze wijze via een forum niet als klantvriendelijk ervaar. Ik heb mijn abb ondertussen per volgende periode aangepast. Ineens stond het oude bedrag waar ik mijn abb voor had afgesloten in mijn overzicht voor deze maand maar er stond een hoger bedrag op de factuur. Het is aangepast per de volgende periode en ik heb geen behoefte om via een forum als deze allerlei info te mailen en iedere keer weer moeten inloggen voor een reactie.


Hi @Blokkendoos, bedankt voor je feedback. Dit is wel hoe het Forum werkt. Gebruikers helpen elkaar onderling en wij als moderators kunnen helpen als er echt inhoudelijke vragen zijn waarvoor we zaken moeten nakijken in het systeem. Als je wilt dan we iets nakijken dan kun je je gegevens invullen in je Forumprofiel. Die gegevens zien alleen wij (de moderators die bij KPN werken) of jezelf, geen enkele andere gebruiker ziet dit. Mocht dit servicekanaal niet je voorkeur hebben, dan heb je nog verschillende andere opties. Je kan ons bellen op 0800-0402, ons een bericht sturen via Facebook of Twitter of met ons livechatten via de website. Ik begrijp dat je graag de voorkeur geeft aan een ander kanaal, mocht ik je toch nog kunnen helpen dan hoor ik het graag.Â