Skip to main content

Gegroet KPN,

Mijn probleem is dat ik voor de tweede keer ongevraagd 12,99 euro moet betalen voor volgens KPN "downloads google play store". Ik betaal nooit voor mijn apps en heb hier ook geen betaalmethode voor opgegeven. Hoe komt het dat er ongevraagd geld bovenop mijn factuur bij jullie wordt gerekend? Hooelijk kunt u mij hiermee helpen.

Mvg,

Luuk

Wat staat er in de Play Store bij Account -> Transactieoverzicht?

 


Dat ik 0 euro in augustus heb uitgegeven en juli ook.


Beste @Lukagrondel 

Zou je eens kunnen kijken in jou vorige factuur, is daa toen ook geen bedrag van Google Play Iets afgeschreven? Het irritante is alleen dat ze er nooit bijzetten waarvan het is. Ik heb dat ook bij Apple. Dan komen ze gewoon met een code. Nu weet ik dan dat het de iCloud is, maar er zullen ook mensen zijn die dit niet weten.


Hoi @Lukagrondel . Wat merkwaardig en vervelend dat dit gebeurt.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 


Beste Wrwin,

 

Ik heb het al opgelost met de knp klantenservice chat, het was een maandelijkse betaling van een microsoft xbox abbonement. Ik kon het zelf gek genoeg niet vinden


Oh, gelukkig maar. En zo te lezen legitieme kosten waar je ook profijt van gehad hebt. Dank voor de update!