Skip to main content
Beantwoord

Ongewenst door NL'se nummer gebeld over een zogenaamde orderupdate

• November 30, 2021
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Via mijn telefoon word ik deze maand regelmatig gebeld door nederlandse mobiele nummers die mijn een neppe update geven omtrent een zogenaamd order.

nu lijkt het erop dat het kosten met zich mee brengt, hoe kan ik dit voorkomen?

Beste antwoord door Nico_

Hoi @Cdl14 en welkom op ons forum!

Als je niks besteld hebt (bij ons of een ieder welk bedrijf) dan zou ik het advies van @JanD ter harte nemen. Blijft de overlast aanhouden dan kun je er altijd nog melding van maken bij jouw provider (ik ga er dan vanuit dat jouw abonnement bij ons zit) Je kunt dan de overlast melden via deze link.

Ben je met deze informatie eerst verder geholpen? Anders verneem ik het graag van jou!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• November 30, 2021

Hallo @Cdl14 , onbekende telefoonnummers gewoon negeren en anders meteen ophangen.

Nico_
Topper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 1, 2021

Hoi @Cdl14 en welkom op ons forum!

Als je niks besteld hebt (bij ons of een ieder welk bedrijf) dan zou ik het advies van @JanD ter harte nemen. Blijft de overlast aanhouden dan kun je er altijd nog melding van maken bij jouw provider (ik ga er dan vanuit dat jouw abonnement bij ons zit) Je kunt dan de overlast melden via deze link.

Ben je met deze informatie eerst verder geholpen? Anders verneem ik het graag van jou!

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • December 1, 2021

Ik blokkeer deze nummers ook meteen. 

Helaas gebruiken ze steeds een ander nummer, maar ik blijf ze blokkeren en heb er de laatste tijd gelukkig minder last van.Â