Skip to main content

Ivm COVID geen mogelijkheid om in de winkel over te stappen.

Daarom verzoek tot overstappen per 26 jan 2021 eind oktober 2020 ingediend, was toen niet mogelijk om begrijpelijke redenen, echter abonnement voor mijn vrouw verkeerd aangelegd waardoor de voornaam en achternaam waren verwisseld.

KPN belt 1 maand later dat verzoek voor nummerbehoud ingeregeld kan worden, en hierbij wordt gelijk voorgesteld om achternaam in abonnement aan te passen.

We zijn 1 maand verder en er wordt reeds geld in rekening gebracht (nov 2020) en vanaf dat moment verschillende contactmomenten gehad waaruit bleek dat er 2 abonnementen waren afgesloten, dit was duidelijk aangegeven dat dit niet de bedoeling was.

De €60,xx is geretourneerd, masr abonnementkosten worden nog steeds in rekening gebracht. Daarnaast krijgen we ondertussen al een rekening voor het 2e nummer.

Verscheidene telefoongesprekken gehad met de klantenservice waarbij tot 3 maal toe wordt beloofd om terug te bellen zodra het afgehandeld is, maar we zijn nog geen steek verder, en ik krijg op herhaaldelijk verzoek op nette wijze geen manager te spreken die deze zaak met ons kan bespreken. Ons geduld is op en ik wens gaarne in contact te komen met een kundige manager die ons zwart op wit beloofd om de onhandigheden van zijn personeel recht te trekken voordat ik mijn jurist er tussen dien te zetten.

Rechtzetten zou zo vlak voor kerst een fijne gedachte zijn.

Mvg Dhr Schuttrups uit Oosterhout NB.

Goedemorgen @Robin Schuttrups. welkom op het forum!
Dit is natuurlijk niet hoe het hoort te lopen! Inmiddels zijn we al even verder, is er nog enige duidelijkheid aan het licht gekomen?

Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Ik ben enigzins huiverig om 06 nummer in openbare topic te zetten.

We zouden 30 december door afdeling annuleringen gebeld worden.

Echter zoals verwacht: Het is al de 4e maal dat KPN beloofd terug te bellen maar vervolgens niet doet, dus nee het topic is nog steeds niet gesloten en na 7 a 8 keer bellen (in de tijd van baas totaal bijna 10 uur en eindeloos uitleggen) wordt ik hier toch wel moedeloos van, ga vanmiddag laatste maal bellen om eea vlot te trekken..

Wordt hopelijk snel positief opgelost..


Het contact met de juiste afdeling heeft uiteindelijk het gewenste resultaat opgeleverd.

Eind goed al goed al was het wel wenselijk geweest dat eea adequaat was opgepakt eind november. 

Heeft mij veel kopzorgen bezorgd en veel uren gekost en (bijna) inzet van rechtsbijstandjurist.

 

 


Goedemorgen Robin. Fijn dat het uiteindelijk toch nog goedgekomen is hoewel dat natuurlijk al een stuk eerder geregeld had moeten zijn.
Bedankt voor de terugkoppeling!