Skip to main content

Ik word regelmatig gebeld door de acquisitie van KPN, en dat terwijl ik in het Bel-me niet Register sta.

Kunnen jullie zorgen dat ik niet meer gebeld word? Het is ook steeds een ander nummer waardoor ik gebeld word, dus blokkeren heeft geen zin.

 

Ik hoor graag van jullie.

Hi @LucciGang420!

Fijn dat je via ons Forum contact met ons opneemt. Je geeft aan dat je in het Bel-me-niet register geregistreerd staat maar toch regelmatig gebeld wordt met een aanbod voor onze diensten. Wat ik mij direct afvraag: ben je bij ons klant of klant geweest? En heb je, aan het einde van een telefoongesprek, ook aangegeven dat je niet meer gebeld wenst te worden )→ Recht van verzet) Je kunt dit ook aangeven in MijnKPN, via onze klantenservice (0800 0402) of via het online formulier privacy gegevens inzien en wijzigen.

Ik ben benieuwd naar je antwoorden en wil je ook vragen om je Forum profiel te voorzien van je naam, postcode en huisnummer en je telefoonnummer (voor alle duidelijkheid: het nummer waar je nu iedere keer op benaderd wordt).

 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!