Skip to main content

Ik heb via GSM Web dit mobiele telefoonabonnement afgesloten:

 

Zodra het abonnement geactiveerd is, heb ik in MijnKPN het abonnement toegevoegd, zodat duidelijk is dat ik op dit adres zowel Internet&TV van KPN heb als een mobiel abonnement. De abonnementskosten zouden dus € 25 per maand moeten zijn.

Op mijn meest recente factuur wordt voor de huidige periode en vorige periode echter € 32,50 in rekening gebracht. 

Op het forum lees ik nu dat ik om de korting te activeren dit nog handmatig moest aanmelden. Daar ben ik door jullie echter nooit eerder op gewezen, sterker, in de tekst hierboven ben ik akkoord gegaan met een abonnementstarief van 25,- (en niet meer). Graag zie ik van u dus creditering van het teveel in rekening gebrachte bedrag tegemoet.

Hallo @Leffots86 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Normaliter wordt de korting verrekend met terugwerkende kracht via de volgende nota. Zoniet, dan kun je je hier wel weer melden. 


Dank voor de snelle reactie.

De reden dat ik om creditering verzocht was omdat na aanmelding ik het bericht kreeg dat de korting pas van toepassing is na het moment van honorering. Als dat anders is, zoals jij schrijft, is het slim dat geautomatiseerde bericht aan te passen.

Evenals dat het ook net zou zijn als jullie direct bij het sluiten van de overeenkomst informeren dat kortingen niet automatisch worden toegekend. 


Welkom bij ons op het forum @Leffots86, de Husselvoordelen moeten inderdaad aangezet zijn voordat de korting actief is zoals Noordzee al zegt. Als het bij de aanmelding van het abonnement is aangevinkt, hoort het vanaf het begin actief te zijn, het kan zijn dat daarbij iets niet goed ging GSM Web en ons. Is die aanmelding inmiddels wel gedaan en heb je daar een bevestiging van gekregen? Ik heb nog geen gegevens van je, waardoor ik nog niet met je mee kan kijken. Als het nog niet via een andere weg is gelukt kan je jouw forumprofiel volledig invullen (met de laatste 3 cijfers van je IBAN bij "Persoonlijke opmerkingen”) en een seintje geeft kan ik met je meekijken.


Dank voor je terugkoppeling @Jasper. Ik heb vorige week inderdaad de aanvraag ingediend maar tot op heden is de korting niet verwerkt. Fijn dus als je even wil meekijken waarom het niet wil. Ik heb mijn profiel aangevuld incl. de 3 cijfers van mijn bankrekening.

 

Alvast dank!


Bedankt voor de gegevens @Leffots86, ik ben daarmee voor je gaan kijken. Ik zag de aanvraag nog niet staan, dus ik heb die zelf geactiveerd. Het kan zijn dat je daar een bericht over krijgt dat je bent aangemeld. De korting op het mobiele abonnement is per vandaag (15-2) geactiveerd, er wordt automatisch geen terugwerkende korting verrekend doordat het nu is aangemeld. Ik heb daarvoor een handmatige vergoeding voor je gemaakt, zodat dat ook weer klopt.


Fijn, dank @Jasper. Ik zie nu dat het goed is ingesteld. Vreemd dat mijn eerdere online aanvraag niet verwerkt is.. Maar goed.

De credit/verrekening van het teveel betaalde zie ik graag tegemoet. 

Nogmaals dank!


Graag gedaan @Leffots86, die vergoeding zie je overigens terug op de volgende factuur. Dat was ik gisteren vergeten om er bij te zeggen zo te zien :slight_smile: