Skip to main content

Rond 5 nov 2022 sloot ik een kpn mobiel abonnement af. Dit ging in op 21 nov.

De medewerker die dit voor mij regelde, zegde toe, de eenmalige kosten van 25 Euro niet te zullen berekenen. In de factuur die ik nu gekregen heb, worden die kosten wel berekend. 

Bij navraag via een  service medewerker, kon hij deze notitie echter niet terug vinden. 

Uw sales medewerker heeft de beloofde korting, blijkbaar niet genoteerd. 

Kan de afdeling sales contact met mij opnemen om deze fout te herstellen?

Ik ben al heel lang klant van KPN, en vroeg daarom om kwijtschelding van deze eenmalige kosten.

Dit is mij zeer duidelijk toegezegd. Volgens de medewerker was dit geen probleem. 

Ik hoop spoedig van u te vernemen. 

mvrg.

 

Admin: bericht aangepast vanwege openbaar geplaatste klantgegevens. Verplaatst naar profiel.

 

 

@hulpvrager Het is onverstandig om uw prive gegevens op een openbaar forum te plaatsen. U kunt dit nog corrigeren d.m.v. de 3 groene stipjes in uw tekstveld rechtsonderin en "bewerk".


Hallo @hulpvrager 

De eerste factuur komt standaard met de activatiekosten. Als de medewerker heeft toegezegd dat je die niet hoeft te betalen, dan worden die kosten als het goed is op de tweede factuur teruggestort.

Je kan ook alvast je gegevens (Privé) plaatsen in je forumprofiel, alleen zichtbaar voor KPN medewerkers. Dan kan een KPN moderator even meekijken. Door de drukte is de wachttijd op hun reactie hier echter opgelopen tot zo’n 6 dagen.


Hoi @hulpvrager, ik zie dat de correctie al ingediend is op 30-11, dit moet dus helemaal goed komen.

Dit wordt met de factuur van de volgende maand (december dus) verrekend!