Skip to main content

Ik krijg sms'jes dat mijn internetbundel voor 75% is verbruikt, maar dit zie ik niet terug in de mijnkpn app?

En waarom is het niet mogelijk om gewoon een medewerker te spreken???? 

Een medewerker spreken kan altijd via 08000402. Komt het SMSje van KPN af?


Ja, komt van kpn af. Ik heb net gebeld, maar ze verwijzen je doodleuk naar een online adres en verbreken de verbinding. 


Ja, komt van kpn af. Ik heb net gebeld, maar ze verwijzen je doodleuk naar een online adres en verbreken de verbinding. 

Luister even de hele keuzelijst af, als het goed is moet je ook een optie krijgen om aan de lijn te blijven en een medewerker te spreken. Anders kies je even een andere afdeling (storing met mobiel oid.) en dan voor een medewerker.


Na nog een keer bellen kreeg ik nu wel de optie om te blijven hangen als het om hetzelfde onderwerp ging. Hang nu al 26 min aan de telefoon in de wacht nadat ik aangaf dat ik de SMSjes niet ga negeren zoals zij net adviseerde.

 

Zojuist doorverbonden met een andere medewerkster, zei heeft er ook nog eens naar gekeken en kon ook echt niets vinden. Bevestigde dat ik de mijnkpn kan aanhouden en ik nog voldoende bundel had. 

 


Hallo @MTieben ,

Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je onbeperkte bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je onbeperkte bundel gewoon door. 

De SMS die je krijgt kun je dan ook negeren.

 

En wat betreft contact met KPN : 

KPN is inderdaad gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)