Skip to main content

ik heb gister online betalen aangezet weer voir google play nadat die was uitgeschakeld maar krijg nog steeds melding als ik aankoop doe via kpn rekening gesloten en bij kpn staat n.v.t bij google play en heb hem al verwijderd en opnieuw aangezet maar nog steeds niks al bezig sinds gister

Hallo marceldh, welkom op het forum. Zou jij je profiel willen invullen? Dan ga ik voor je kijken waarom het betalen via de KPN factuur nu niet lukt. Geef je een seintje als ik voor je aan de slag kan?


Hallo marceldh, welkom op het forum. Zou jij je profiel willen invullen? Dan ga ik voor je kijken waarom het betalen via de KPN factuur nu niet lukt. Geef je een seintje als ik voor je aan de slag kan?

Geachte medewerker

Ik wou u bij deze laten weten dat ik me profiel heb gevuld hoop dat het nu opgelost kan worden bij voorbaat dank

Met vriendelijke groet

Marcel holwerda 


Hallo marceldh, welkom op het forum. Zou jij je profiel willen invullen? Dan ga ik voor je kijken waarom het betalen via de KPN factuur nu niet lukt. Geef je een seintje als ik voor je aan de slag kan?

Geachte medewerker

Ik wou u bij deze laten weten dat ik me profiel heb ingevuld hoop dat het nu opgelost kan worden bij voorbaat dank

Met vriendelijke groet

Marcel holwerda 

 


Gegevens erbij gepakt en heb de oorzaak gevonden. Op dit moment heb je een openstaande factuur. Dat zal eerst opgelost moeten zijn waarna het enige tijd (2 weken) kan duren voordat apps kopen op de factuur weer mogelijk wordt. Op 10 september heb je per sms een link ontvangen om de betaling te voldoen. Betalen kan ook via MijnKPN.


Gegevens erbij gepakt en heb de oorzaak gevonden. Op dit moment heb je een openstaande factuur. Dat zal eerst opgelost moeten zijn waarna het enige tijd (2 weken) kan duren voordat apps kopen op de factuur weer mogelijk wordt. Op 10 september heb je per sms een link ontvangen om de betaling te voldoen. Betalen kan ook via MijnKPN.

Ja dat klopt betaal die wat later al regeling gedaan ja nu snap ik het ha ha hartelijk dank voor het snelle andwoord