Skip to main content

Goedemiddag, ik heb een dringende vraag. Al een maand of 4  betaal ik 2x voor youtube premium terwijl ik het heb opgezegd, en heb er toen ook bevestiging van gehad. Maar het afschrijven bleef doorgaan. Hoe kan dit?  

Beste @Mark Westerink, welkom! YouTube Premium kan je inderdaad via de KPN factuur betalen, maar voor zover ik weet, kan je het niet via ons beëindigen. Dat moet echt via YouTube zelf óf als je het aangevraagd hebt via de Google Play- of Apple store, misschien via het kopje ‘abonnementen’ daar. Wij kunnen het in ieder geval niet stopzetten helaas. 


Ik ben klant bij jullie en betaal volgens mij teveel voor mijn. Abonnement. Ik wilde jullie hierover bellen maar er is geen gratis nummer bij jullie? Kunnen jullie contact met mij opnemen?

Mijn telefoonnummer is : ******

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 


Ik zou je nummer even weghalen, dit is een openbaar forum. Iedereen kan meelezen. 

De moderators van het forum kunnen het nummer zien, als je het in je profiel plaatst!


Welk abbonement heeft u? Op het contract staat de prijs en inde factuur kunt u controleren of alles klopt. Heeft u eventueel recht op hussel korting dan moet u zich daar nog wel voor aanmelden.

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm