Skip to main content

in mijn facturen vind ik de volgende facturen niet terug. gaat om facturen die reeds betaald zijn met de volgende betalingskenmerken:

000001146619306 bedrag € 61,96

000001149953792 bedrag € 62,52

000001153091275 bedrag € 61,96

000001156411026 bedrag € 62,62

graag ontvang ik bijbehorende facturen, tevens vraag hoe ik deze ontvangen zou moeten hebben. In ieder geval niet per e-mail en ze staan ook niet in ‘mijn facturen’

BVD

Arthur

 

Hallo @Arthur 498, bedankt voor je bericht.

Vreemd dat je deze facturen niet hebt ontvangen! Ik zie de facturen wel in mijn systeem staan, dus ze zouden ook in MijnKPN moeten staan, mits je dit account gekoppeld hebt aan een KPN ID. Ik zie echter dat dit account nog niet is gekoppeld aan een KPN ID, wat verklaart dat je deze facturen niet terug vindt in MijnKPN. Ik raad je daarom aan om dit abonnement alsnog te koppelen aan jouw KPN ID. Dit kan via de browser versie van MijnKPN.

Voor nu heb ik je de facturen naar het bij ons bekende e-mailadres gestuurd.


Hi Denise, bedankt, maar heb nog niets ontvangen hoor. ??


De facturen zijn verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Ik zal je in een privébericht het e-mailadres sturen dat wij hebben staan.


Bedankt voor de reactie, @Arthur 498.

In jouw privébericht geef je aan dit e-mailadres niet te kennen. Dat is natuurlijk erg vervelend, want dit is wat bij ons in het systeem staat. Je geeft aan twee KPN ID's te hebben, één voor privé en één voor zakelijk. Het abonnement in kwestie is echter helemaal niet gekoppeld aan een KPN ID. Ik raad je daarom aan om dit abonnement alsnog te koppelen aan één van jouw KPN ID's. Dit kan via de browser versie van MijnKPN. Zo heb je in de toekomst inzicht in dit abonnement via MijnKPN. Ook kan je dan de contactgegevens van dit abonnement wijzigen, zodat je in de toekomst de facturen op het juiste e-mailadres ontvangt.

Voor nu heb ik de facturen nog eenmaal verstuurd naar een alternatief e-mailadres. Hopelijk ontvang je deze wel.