Skip to main content

Goedenavond, Bij de Phonehouse heb ik een KPN simkaart gekocht voor de MIFI die ik had besteld bij BOL.com. Nu kon deze MIFI niet geleverd worden voor de vakantie naar Frankrijk, dus had ik niets aan de simkaart die ik had gekocht. Ik heb twee dagen later telefonisch contact opgenomen met KPN. Zij hebben mijn abonnement stop gezet, maar gaven het advies om contact op te nemen met de Phonehouse om het definitief stop te zetten. Dat heb ik de volgende dag gedaan. Ik had inmiddelseen factuur gekregen van 50 euro. Deze moest ik in augustus betalen. De Phonehouse gaf aan dat het abonnement loopt via KPN en dus alleen door jullie stop gezet kan worden. Jullie nogmaals gevraagd om de factuur te annuleren, omdat ik geen gebruik heb gemaakt van de SIM kaart en dus van het mobiele netwerk. Nu moet ik alsnog de factuur betalen. Via mijn bank wil ik het eigenlijk storneren, maar ik wil graag eerst jullie reactie afwachten. Met vriendelijke groeten, J 

Hallo @POH  Van harte welkom op het KPN forum! Hier kun je in gesprek gaan met onze community! Onze community bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk meedenken. 

Onze community kan je met bijna alles helpen, maar meekijken naar  zaken waar privacy gerelateerde informatie in voorkomt lukt uiteraard niet. Dat geldt ook voor het opzeggen en annuleren van abonnementen. Voor dit soort vragen zul je echt even persoonlijk in gesprek moeten gaan met een collega van de klantenservice (0800-0402). Je kunt ook een chat via de website starten. Via die weg kan een medewerker van KPN direct en persoonlijk met je meekijken.Â