Skip to main content

Ik kreeg een sms van KPN dat mijn bundel was opgebruikt, dit terwijl ik een bundel heb met onbeperkt bellen en sms; en. Ik heb dit gemeld in de chat en krijg te horen: Sorry, sms is onterecht verstuurd. Maar dit is toch gek, want zo'n sms wordt automatisch verstuurd. Probeert KPN je nu onterecht een nieuwe bundel te verkopen???

 

Hallo @RCPot , 

Ga maar uit van goede wil bij KPN.  Mogelijk is de gratis bundel van 5 Gb op die iedere abonnee als kado heeft gekregen in december? 

De sms is dan wat overbodig in jouw situatie. Niet iets om je zorgen over te maken. 


Geen zorgen hoor, maar had wel extra kosten gemaakt voor een bundel die ik niet nodig had. Toch vervelend


Hoi @RCPot, dit klinkt als een foutje inderdaad. Excuses. 

Alleen je geeft aan kosten gemaakt te hebben. Heb je daar ook met mijn collega over gesproken? Mag ik anders eens meekijken? Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Kan ik eens meekijken naar die kosten. 


Ik geef aan dat ik extra kosten had gemaakt als ik, zoals geadviseerd in de sms, een extra bundel had gekocht. Maar dat heb ik niet gedaan, dus er is geen schade. Vind het alleen niet correct dat je dit soort sms’jes krijgt die aanzetten tot onnodige aankopen 


Ik heb hem anders geïnterpreteerd. Nu heb ik het duidelijk. 

Mocht er nog weer eens iets zijn horen wij graag weer van je.Â