Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik moet even kwijt dat ik op 11-2-2021 een onverwachtse melding kreeg op mijn sms dat vanwege mijn 5 GB dagbundel was verbruikt en de internet snelheid wordt verlaagd?

Dit vind ik zeer vreemd dat ik het Hussel abbo heb van onbeperkt internet etc,

Dus geen dagbundels ofzo.

Nu was ik ook bezig buiten de deur ( gewoon in Nederland) en ondervond door die onterechte vertraging internet problemen met openen en behandelen van programma's.

 

Ik hoop dat dit een vergissing was, en het niet meer voorkomt met mijn abbo

 

Als jij een onbeperkte databundel hebt dan zal je na 5GB op één dag voor elke extra GB een gratis bundel van 1GB moeten aanvragen.


Hallo @ronald58 , dan moet je je toch beter op de hoogte stellen van de voorwaarden. 

Zie https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/unlimited-data.htm

 


Beste Forum,

 

Ik kan mij niet voorstellen dat ik 5 Gigabite op een dag heb gebruikt? , vandaar ik er vreemd van opkeek.

Het is wel zo dat ik op 11-2-2021 op mijn werk mijn  wifi het niet deed.

wellicht heeft dat daar mee te maken.:wink:

en dat is niet zo tegen mij gezegd.

Maar is het zo dat ik dan niet voor verrassingen komt te staan bij bijbetalingen als ik op die dag dan  geen 1 gigabite erbij activeer? wanneer dat dit voorkomt?

En kan je dan net zoveel 1 gigabite op die dag activeren d.m.v 1266?

 

Ik heb het gelezen bedankt voor jullie input:wink:


Maar is het zo dat ik dan niet voor verrassingen komt te staan bij bijbetalingen als ik op die dag dan  geen 1 gigabite erbij activeer? wanneer dat dit voorkomt?

Er zullen binnen de EU nooit extra kosten in rekening gebracht worden.

Feitelijk is elk abonnement onbeperkt echter na verbruik van de bundel met zeer lage snelheid.

 

En kan je dan net zoveel 1 gigabite op die dag activeren d.m.v 1266?

Ja.


Je kan onbeperkt 1GB gratis toevoegen maar wel 1x tegelijk. Als je meerdere tegelijk aanvraagt loop je kans dat het systeem vastloopt en er niets meer wordt toegevoegd. 


Oké ’helder allemaal,

 

Dus ik kan maar beter een data app op mijn telefoon zetten om de dag limit van 5 gigabite  bij te houden? want anders weet ik dat niet.

Welke kunnen jullie mij adviseren?


Waarom zou je een app plaatsen. Je merkt vanzelf dat de snelheid laag wordt en extra kosten zal je niet maken.


U heeft helemaal gelijk wjb

 

Bedankt ook  degene die voor de input heeft gezorgd

 

Ik wist het echt niet