Skip to main content

Er worden bij mij onterecht apple kosten in rekening gebracht... bij mij is kpn niet toegevoegd als betaalmiddel en bovendien heb ik geen apple (en overigens ook geen andere) aankopen gedaan.

Erg vreemd dat dit zomaar in rekening gebracht kan worden, hoe kan dat? 

Allereerst kunt u hier diensten blokkeren.

https://www.payinfo.nl/

Kunt u de factuur (zonder persoonlijke gegevens uploaden voor ons), dan kijken wij hebben mee.


Dit krijg ik te zien op de factuur.

Op de site payinfo gekeken met mijn mobiel nummer maar daar staan betalingen al ingesteld op geblokkeerd.

Ik vind het maar vreemd dat er zomaar random bedragen toegevoegd kunnen worden op een factuur.


Aanvullend: op payinfo overzicht: geen transacties gevonden over de afgelopen 3 maanden. Daarnaast dus stonden de diensten al op geblokkeerd


U weet helemaal zeker dat u niets van Apple afneemt? Ik zou er in ieder voor kiezen om u wachtwoord van het email adres te wijzigen.


100% geen aankoop. En zoals gezegd ook geen kpn toegevoegd als betaalmiddel. En bij apple zelf is deze aankoop ook niet terug te vinden in de geschiedenis.


Update: apple klantenservice geeft zelf aan dat dit niet van hen afkomstig is... kpn klantenservice zelf weet niet wat het is maar helpen doen ze ook niet. Ondanks dat ik meermaals aangeef al contact te hebben gehad met apple blijven ze tot vervelends toe zeggen 'neem contact op met apple'.

Efin, avond kwijt en niks geregeld. Gevalletje kassa en consumentenbond want jullie doen je werk niet.


Hi @Ramon456 ,

 

Persoonlijk bericht verzonden; zie bericht. 


Reageer