Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik ben vorige week in de VS aangekomen en ik zag vrij snel dat er extra verbruikskosten zijn gemaakt. Namelijk in 1x zag ik 23 extra diensten voor sms-en in buitenland, echter ik heb geen sms verstuurd vanuit de VS. Nu is de afgelopen dagen nog 1 bijgekomen en zijn het inmiddels 24 extra diensten. Ik kan niet nagaan waar deze sms’jes naar toe zijn gegaan. 

 

Kan ik gratis de KPN klantenservice bellen vanuit de VS? Want via de chat kan ik niet naar een medewerker doorverbonden worden.

Ik weet dat er in andere posts wordt gesuggereerd dat dit door apps kan komen die toegang hebben verkregen. Dit lijkt mij echter hoogst onwaarschijnlijk. Ik heb ook recent gedownloade apps verwijderd (iPhone 13 pro) en nog steeds komen er berichten bij, inmiddels zijn het er 26. Ik denk dat er iets anders aan de hand is. Ik zou graag met een KPN-medewerker hierover willen spreken. Mvg, Ruben


het wordt inmiddels opgepakt door een klantenservice medewerker.


Hi @Ruben246! Super dat het met een van onze klantenservice medewerkers wordt opgelost. Ik sluit het topic voor je. 🙂

Voor toekomstige lezers, klantenservice bellen vanuit het buitenland doe je via +316 1200 1200.