Skip to main content

Mijn ouders hebben 2 mobiele nummers op 1 naam/adres

mn moeder heeft begin vd maand verlengt, en daarbij een telefoon gekocht.

mn vader wou wachten tot black friday voor een goede aanbieding.

 

Nu blijkt dat bij de velenging van mn moeder beide abonnementen verlengt zijn. Terwijl op de overeenkomst van die dag maar 1 nummer vermeld staat.  Voor het 2e nummer is er geen nieuwe overeenkomst. Dus waarom beide nummer verlengt zijn, is een raadsel, maar dit lijkt mij volledig onterecht aangezien hier geen toestemming voor gegeven is.

Echter daardoor kan ik nu geen telefoon voor mn vader regelen die nu in de aanbieding is.  (op 1 van beide nummers) Bij de Mediamarkt was een goede aanbieding van de Samsung A52s voor €240 bij KPN verlenging.

Gaat KPN nu regelen dat ik alsnog deze telefoon voor deze actie prijs kan krijgen, aangezien de fout bij KPN moet liggen?

 

 

Hoi @vanderList, welkom bij ons op het forum. Een verlenging hoort niet zomaar te gebeuren inderdaad, en als die gedaan wordt zak er een bevestiging van gestuurd worden. Wat er in dit geval is gebeurd en wat de situatie is kan ik nog niets over zeggen, ik heb geen gegevens van jouw ouders. Je kunt je forumprofiel voorzien van de abonnementsgegevens van beide abonnementen (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, de bewuste 06-nummers en de laatste 3 cijfers van de IBAN). 

Het kan in dit geval ook makkelijker zijn om even te bellen met ons, dan heb je sneller duidelijkheid. Dat kan op 0800-0402.