Skip to main content

Hallo KPN,

 

ik heb eigenlijk een contract met Telfort afgesloten, maar helaas hebben jullie Telfort overgenomen.

Dat blijkt iedere maand. Zo worden al mijn internet GB‘a afgenomen, ik kon altijd internetten en nu starte 17 juni mijn nieuwe bundel en ben al bijna door mij GB’s heen .. ra ra politiepet? Heb ik nog nooit meegemaakt, achter mijn rug om veranderen jullie het contract! Bij Telfort had ik een abonnement afgesloten voor 26€ En nu betaal ik meer voor minder! Je moesten jullie kapot schamen!! Als ik klaar ben met jullie kom ik nooit meer terug!

 

Tim Reniers 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hallo @Time1988 , als je je laatste factuur van TFT naast de huidige factuur van KPN legt, wat wordt er dan meer/anders gefactureerd dan in de TFT-tijd?

Kon je bij TFT 2 maanden overgebleven data meenemen naar de huidige maand, dan kan dat nog steeds, dat kun je in MijnKPN controleren.

Als je sneller door je data heen gaat dan eerst, kun je op je telefoon precies zien welke apps ‘data vreten’.

Als je nà 26 januari niets aan je TFT-mobiele abo gewijzigd hebt met alles gewoon hetzelfde blijven.

 


Welkom op het forum, Time. Bij de migratie van de Telfort mobiele abonnementen naar KPN hebben we de Telfort abonnementen overgenomen zoals ze zijn. Je hebt dan ook nog dezelfde inhoud, dezelfde kosten en dezelfde voorwaarden als voorheen. Als er wel wat veranderd lijkt te zijn ben ik benieuwd waar je dat precies ziet. Want dan kunnen we kijken of er wat aan de hand is, en zo ja, wat. Leg dan ook, zoals Jan al aangeeft, je facturen naast elkaar en vergelijk. Als je daar toch discrepanties ziet, geef het aan. Vul in dat geval ook je forumprofielin, dan kijk ik mee.