Skip to main content

Mijn abonnement begon 20-05-2014. Op 18-08-2022 heb ik telefonisch mijn abonnement gewijzigd naar KPN20GB en onbeperkt bellen/sms voor € 30,00 minus kortingen € 17,50. Abusievelijk heeft de KPN medewerkster ingevoerd mobiel+internet terwijl ik geen internet van KPN heb. De overeenkomst die ik na het voorstel ontving vermeldde € 22,50. Ondanks mijn eindeloze contacten met de klantenservice werd dit niet hersteld. Als doekje voor het bloeden krijg ik € 5,00 korting op de volgende factuur. Dit is voor mij genoeg reden om het abonnement bij KPN kosteloos te beëindigen!

Ik ben benieuwd hoe KPN hier mee omgaat

Wat heeft de TAG prepaid er mee te maken?

 


niets, foutje


Hallo @forum.kpn.com het forum en de moderatoren kunnen hier niets mee, je kunt het beste bellen via 0800 0402 en vragen naar de afdeling opzeggingen.

Succes.

 


Hoi @Harry Forum en welkom op het forum. Begrijpelijk dat het tegenvalt wanneer je niet de prijs betaalt die afgesproken is. De korting die je krijgt voor het combineren van internet en mobiel van KPN kan inderdaad alleen toegepast worden wanneer je beide diensten combineert, dus als je hierdoor het abonnement op wilt zeggen

Hallo @forum.kpn.com het forum en de moderatoren kunnen hier niets mee, je kunt het beste bellen via 0800 0402 en vragen naar de afdeling opzeggingen.

dan is dit inderdaad de oplossing. Via het forum kunnen we geen opzeggingen doen, dus hopelijk is het telefonisch snel geregeld.