Skip to main content

Telefoonscherm kapot, geen valschade, altijd gedragen met officiële Apple beschermhoes (60 euro) en screenprotector. Voor de eerste keer in mijn leven een dure '’PRO'’ gekocht, dus erg zuinig op geweest. Op aanraden van KPN-medewerker en Amac opgestuurd via KPN, want dit zou onder de garantie vallen.

Na twee weken wachten ontvang ik plots een mail waarin staat dat het defect niet onder de garantie valt, en dat de reparatie 520 euro kost. Dit is veruit de duurste prijs op het internet, zonder enige uitleg waarom het niet onder garantie valt.

Ik kan er ook voor kiezen de telefoon niet door hen te laten repareren, maar dan kost het me 65 euro aan ''onderzoekskosten''.

KPN-klantenservice gebeld, maar ze kunnen niets doen; mijn enige optie is dus betalen.

Ongelooflijk dat een ''gerenommeerde'' partij als KPN zo met klanten omgaat en zulke ''partners'' heeft.
Nooit meer KPN voor mij!

Hoi @OntevredenKlant333. Welkom op de community! Wat vervelend dat je geen uitleg hebt gekregen. Helaas kunnen we jou hier niet in verder helpen. Op onze community pakken wij geen individuele cases op.  We zijn een platform waar voornamelijk de klanten elkaar helpen. Is er geen mogelijkheid om te reageren op deze mail en te vragen om meer duidelijkheid? Heb je al eens geprobeerd om via een andere weg contact op te nemen met Amac?

Je kunt altijd proberen langs een KPN Winkel gaan om je verhaal te doen, misschien dat zij voor jou kunnen achterhalen waarom het niet onder de garantie valt.  

 


Reageer