Skip to main content

Sinds woensdag 4 augustus 2021 kan ik geen buitenlandse sms ( van mijn bank) ontvangen. 

Contact opgenomen met de bank en die geven aan dat de sms'jes worden verstuurd door hun systeem maar dat KPN die sms'jes niet doorstuurt naar mijn 06.

Vaker met KPN in de chat gezeten maar die hebben geen verstand van deze materie of ze willen me gewoon niet helpen.

Hebben jullie enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Nieuwe simkaart ingedaan en probleem is nog steeds niet opgelost.

Dit is best urgent.

Alle hulp is geapprecieerd. 

 

Alvast bedankt 

Goedenavond @Joel Zeegelaar, van harte welkom op ons forum!

Wat rot dat je de smsjes van jouw bank ineens niet ontvangt. Ik kan me voorstellen dat het urgent is. We doen ons best om je hier op het forum zo snel mogelijk te helpen, maar zijn niet zo snel als bellen of chatten met onze klantenservice. Afhankelijk van de drukte kan er een paar dagen tussen zitten voordat je een reactie ontvangt in je topic. Ik zoek via deze weg graag met je mee naar de oorzaak. Kan je jouw forumprofiel zo volledig mogelijk invullen, en geef je hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan? 


Is jouw nummer wel op de ‘internationale manier’ met +31 6 xxxx xxxx bij die bank geregistreerd?

Ik moet beter lezen. er staat “sinds woensdag 4 augustus 2021 geen sms” ...


Ik zie geen seintje van @Joel Zeegelaar maar zo te zien is het forumprofiel ingevuld.
In ieder geval het publiek zichtbare deel :blush: en hopelijk ook de rest….


Ik zie geen seintje van @Joel Zeegelaar maar zo te zien is het forumprofiel ingevuld.
In ieder geval het publiek zichtbare deel :blush: en hopelijk ook de rest….

Dank voor jouw seintje @RBxx, je hebt gelijk :)

@Joel Zeegelaar Ik zie dankzij RBxx dat je je gegevens in je profiel hebt gezet. Ik heb ze erbij gepakt. Zo te zien heb je onlangs ook een klacht ingediend en ben je hierover vanochtend teruggebeld. Ze hebben er naar gekeken en kunnen aan onze zijde geen blokkades vinden. Volgens mij kon mijn collega je niet te pakken krijgen, maar je hebt een voicemailbericht gekregen met speciaal telefoonnummer en pincode. Mocht je vragen hebben na het beluisteren van het voicemailbericht, dan kan je ze daarmee terugbellen voor verdere hulp en uitleg.