Skip to main content

Ik kan sinds vandaag mijn abbonnement verlengen en wil dit graag zsm doen, met een nieuw toestel omdat de mijne niet perfect meer is (al een jaar kapotte oplaadpoort).

Hoe ik het ook probeer, via de app, verschillende browsers, computer, ik krijg geen code via sms om mijn verlengaanbod te bekijken. De sms komt niet aan, dus ik kan niet via internet verlengen. Zelfs telefonisch contact is uitgelopen op niks, hij kon mij niet helpen via telefoon. Ook telefonisch verlengen is niet gelukt toenstraks. Moest maar naar de winkel, maar dat wil ik niet.

Wat moet ik doen om toch de code via sms te kunnen ontvangen?

Hallo @Mariska van Gestel , wat is het probleem of even een KPN-winkel binnen te stappen. Grote kans dat je bellend met een nieuw toestel de winkel uitloopt.

 


Hij is nergens in de omgeving op voorraad, de telefoon die ik wil. Zover was ik dan al weer wel qua informatie.

Mijn vraag was daarom ook hoe het kan dat ik geen sms met verlengcode binnenkrijg. Daarom was het KPN zelf die mij adviseerde om online (wat dus niet gaat) of telefonisch te verlengen. Zodat ik hem gewoon online kan bestellen en een dag later in huis heb en het toestel online wel gewoon op voorraad is🤷


Hij is nergens in de omgeving op voorraad, de telefoon die ik wil. Zover was ik dan al weer wel qua informatie.

Mijn vraag was daarom ook hoe het kan dat ik geen sms met verlengcode binnenkrijg. Zodat ik hem gewoon online kan bestellen en een dag later in huis heb 🤷‍♀️

Hallo @Mariska van Gestel , dan morgen even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Hij is nergens in de omgeving op voorraad, de telefoon die ik wil.
……
 Zodat ik hem gewoon online kan bestellen en een dag later in huis heb 🤷

@Mariska van Gestel

Als het toestel zo schaars is, pas dan op met online bestellen. Dan krijg je waarschijnlijk na bestellen een mailtje met “helaas is uw toestel niet op voorraad”. Het aantal beschikbaar dat je ziet op de KPN website is vaak niet zo accuraat. De garantie “een dag later in huis” wordt vaker gemist, zie legio klachten hier op het forum.


Hij is nergens in de omgeving op voorraad, de telefoon die ik wil.
……
 Zodat ik hem gewoon online kan bestellen en een dag later in huis heb 🤷‍♀️

@Mariska van Gestel

Als het toestel zo schaars is, pas dan op met online bestellen. Dan krijg je waarschijnlijk na bestellen een mailtje met “helaas is uw toestel niet op voorraad”. Het aantal beschikbaar dat je ziet op de KPN website is vaak niet zo accuraat.

 

Wat zou dan wel een goede optie zijn? Online staat er geen aantal bij, alleen dat ie op voorraad is. Maar dat is als je een nieuw abbonnement afsluit en ik moet juist verlengen.

Vind het raar dat de iphone 12 pro zo schaars is. Mijn man had er nog wel 1 kunnen krijgen 3 weken geleden in een stenen winkel. Maar nu dus helemaal niks meer in een paar steden waar ze voorraadcheck hebben gedaan


Hallo @Mariska van Gestel , buiten KPN om kun je toch in iedere telefoonwinkel een telefoon kopen, waar ze jouw model wèl in voorraad hebben?

Verlengen moet trouwens niet, is alléén interessant als je er financieel of anderszins op vooruit gaat, is dat niet het geval, gewoon je huidige abo aanhouden, loopt stilzwijgend door met de opzegtermijn van 1 maand.

 

 


Het is al opgelost. Gisteravond verlengd, telefonisch. Toestel ontvang ik vandaag. Weet alleen niet hoe topic te sluiten.


Het is al opgelost. Gisteravond verlengd, telefonisch. Toestel ontvang ik vandaag. Weet alleen niet hoe topic te sluiten.

Hallo @Mariska van Gestel , goed om te lezen dat het opgelost is. De moderatoren van dit forum regelen het sluiten van topics. Veel plezier met je toestel straks.

 


Goede middag  , ik probeer dagelijks om verlenging om de sms code te ontvangen maar krijg niks binnen,  wat is er mis ? Krijg altijd wel melding als ik met data over de 50% ben of iets met onderhoud dan krijg ik wel via kpn een sms zou graag toch m'n opties willen weten met verlengen 


Gek, @Yo36 Ik durf je zo niet te zeggen waar het aan ligt. Maar je kunt gerust even contact opnemen met de klantenservice (bel met 0800-0402 of start een chat via de website) om alle mogelijkheden door te nemen!