Skip to main content

Mijn man en ik hebben tegelijk op 15 augustus nieuwe telefoons aangeschaft bij de kpn winkel en onze abonnementen verlengd. De dame vd winkel gaf aan dat als mijn man onbeperkt neemt en ik 3GB dat met automatisch MBs delen ik nooit zonder kom te zitten.

Nu lijken wij, ondanks gelijktijdige verlenging toch op andere factuurdatum terecht te zijn gekomen, waardoor MBs delen niet goed gaat.

Ik lees hier veel over terug op het forum, maar ook dat KPN iets moet doen om dat op te lossen.

Ik ontving op 27 augustus deze SMS:

U hebt 10000 MB ontvangen. Let op dit bundeltegoed vervalt per 01-09-2022. Uw totale bundeltegoed is nu 11498 MB. Werkt internet niet direct? Start het toestel dan opnieuw op. Groet, KPN

Op 1 september ontving ik deze SMS:

U hebt 50000 MB ontvangen. Let op dit bundeltegoed vervalt per 04-09-2022. Uw totale bundeltegoed is nu 52999 MB. Werkt internet niet direct? Start het toestel dan opnieuw op. Groet, KPN

En nu is het 4-9 ben ik en mijn partner dus ook, die 50 MB kwijt, in mijn app staat dat ik nu 3GB heb en dat dat nog 5 dagen geldig is. Hij mag niets meer delen de rest vd maand.

Mijn man heeft het automatisch MBs overboeken maar stop gezet, maar ik begrijp niet wat je hier aan hebt.

Hoi @SylvK, welkom op ons forum!
Dat is niet handig zo inderdaad!

Allereerst kun je de factuurdatum aan laten passen door mijn telefonische collega's op 0800-0402

De huidige factuurdatum kun je het makkelijkst terugvinden op de factuur.
Gedeelde MB's blijven geldig tot het einde van de maand van het gevende abonnement.