Skip to main content

Goedemorgen 

Ik heb extra belkosten buitenland gemaakt, ben ik nu misschien gehakt, ik zie niks raars in mijn bellijst 

Hallo @wijkopower , was je op het moment van de gemaakte kosten niet in het buitenland?

 


Hallo @wijkopower ,

Alleen als je een Zorgeloos abonnement hebt (gekocht na 26 september 2016) zit het bellen vanuit Nederland naar een ander EU-land in je abonnement. Heb je een ander abonnement, dan zit het bellen en sms’en vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU niet in je abonnement. Je betaalt dan een hoger tarief per minuut en sms buiten je bundel. Op de pagina ‘Geen onverwachte internet, bel of SMS kosten binnen de EU’ wordt dit uitgelegd. 
 


Dat denk ik wel want kom veel in België maar zie niks vreemds in mijn bellijst 

Wordt vaak gebeld door die vreemde nummers maar doe daar niks mee


Ok @wijkopower ,

Ik begrijp nu dat het gaat om extra kosten tijdens jouw verblijf in België.

Dit komt veel vaker voor. 
Check dit topic maar eens: 

 


Hallo @wijkopower, zie jij de kosten op je factuur staan? De specificatie kan je mogelijk meer duidelijkheid geven. 


Die komt binnenkort 

Had ze gebeld maar konden nog niks zien 

Thanks


Ok, laat maar horen als je de factuur hebt ontvangen. 


Ok @wijkopower ,

Ik begrijp nu dat het gaat om extra kosten tijdens jouw verblijf in België.

Dit komt veel vaker voor. 
Check dit topic maar eens: 

 

@wijkopower 

Is de factuur al ontvangen? Het kan ook gaan om een telefoontje naar een betaald nummer. Heb je al duidelijkheid? 


Ze hadden van september een bedrag bij december bij geschreven, dat was een belletje met een collega terwijl er 1 in België was en 1 in Nederland terwijl ik onbeperkt bellen heb , maar het bedrag komt retour. 

Alleen jammer zonder uitleg hoe de fout ontstaan is 

Ik noem dit spook facturen